اخبار روز

پنجشنبه 4 مرداد بسته بود


به گزارش مانیبان، این روزها گرمای تابستان باعث تعطیلی ادارات و بانک ها شده است. در آخرین تصمیم روز پنجشنبه ۱۳ مردادماه برای حفظ سلامت شهروندان و پایداری جریان انرژی، تعطیلی اعلام شد. اما کدام استان ها تعطیل هستند. در صورت اعلام تعطیلی سایر استان ها این گزارش به روز می شود.

پس از فعال شدن کانون‌های گرد و غبار و با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر ثبت رکورد حداقل افزایش دما و ورود توده‌های هوای گرم به استان، در راستای حفظ سلامت شهروندان و پایداری جریان انرژی. ، ادارات، بانک ها و شهرداری های استان در روز پنجشنبه ۱۳ مرداد تعطیل خواهند بود.

وی افزود: شعب منتخب یا مرکزی بانک ها و بیمه های استان با ابلاغ شورای هماهنگی مربوطه تا ساعت 11 دایر بوده و کلاس های ترم تابستانی دانشگاه های استان بر اساس برنامه زمان بندی فوق برگزار می شود. اما کلاس های کلیه موسسات و آموزشگاه های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه های اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود.

به گفته وی، فعالیت تمامی معادن و کارگاه های ساختمانی که منشاء گرد و غبار هستند تعطیل اعلام می شود و اداره کل محیط زیست و اداره کل ایمنی باید بر این واحدها نظارت داشته باشند.

وی بیان کرد: لازم است نهادهای مرتبط با حوزه تولیدی و تجاری مانند گمرک، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، شرکت پخش فرآورده های نفتی و… به عنوان نگهبان خدمت کنند.

آل یاسین با بیان اینکه از اتحادیه ها و مدیران بخش خصوصی انتظار می رود در این زمینه همکاری لازم را با کارکنان خود داشته باشند، افزود: به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات اداری و اطمینان از خاموش بودن سیستم روشنایی و رایانه و… در پایان زمان و سیستم های خنک کننده یک ساعت قبل از پایان وقت اداری تاکید می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا