اخبار روز سینما

تریلر مینی سریال Fight Night با بازی کوین هارت منتشر شد + تاریخ انتشار

کمپانی Peacock (پیکاک) به صورت رسمی اولین تریلر مینی سریال Fight Night (شب مبارزه) با بازی کوین هارت که ژانر جنایی دارد را منتشر کرد.

«کوین هارت» نقش اصلی این سریال را برعهده دارد. در کنار او ستارگان دیگری همچون «ساموئل ال جکسون»، «تاراجی پی. هنسون»، «دان چیدل» و «ترنس هاوارد» نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین شاهد حضور چهره‌های مهمان جذابی مانند «کلویی بیلی»، «مارشا استفانی بلیک»، «دکستر داردن»، «لوری هاروی» و «سینکو والز» خواهیم بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر مینی سریال Fight Night

سریال شب مبارزه بر اساس یک پادکست جنایی واقعی با همین نام از iHeart ساخته شده است. داستان سریال در آتلانتای سال 1970 و در روز بازگشت «محمد علی» به رینگ بوکس برای مبارزه با «جری کواری» روایت می‌شود. خلاصه داستان سریال اینطور است:

زمانی که یک کلاهبردار به نام «چیکن من» (با بازی کوین هرت) به افتخار این مبارزه، جشنی را با حضور ثروتمندترین افراد کشور برگزار می‌کند، شب با یکی از گستاخانه‌ترین سرقت‌های تاریخ زیرزمینی جنایت آتلانتا به پایان می‌رسد.

«چیکن من» که مظنون اصلی این جرم است، مصمم است بیگناهی خود را ثابت کند، اما باید دوست و رقیب قدیمی خود، «جی.دی. هادسون» (با بازی دان چیدل)، یکی از اولین کارآگاهان سیاه‌پوست در نیروی پلیس تفکیک‌نژادی‌شده‌ی شهر را متقاعد کند. «هادسون» ماموریت دارد تا عاملان این جنایت را به سزای اعمالشان برساند.

تریلر سریال Fight Night را مشاهده کنید:

این سریال از تاریخ 5 سپتامبر 2024 (15 شهریور 1403) از سرویس استریمینگ «Peacock» پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مینی سریال Fight Night چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا