اخبار روز

برد سپاهان مقابل استانبول اسپور

تیم فوتبال سپاهان در حاشیه اردوی تدارکاتی خود در دومین بازی تدارکاتی مقابل تیم استانبول اسپور ترکیه به برتری دو بر صفر دست یافت.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپاهان عصر امروز از ساعت 17 به وقت محلی به مصاف آنتالیا اسپور، تیم پانزدهم لیگ برتر ترکیه رفت. این دیدار در حاشیه اردوی تدارکاتی سپاهان در اردوی آماده سازی ارزروم ترکیه انجام شد و در نهایت با پیروزی سپاهان به پایان رسید.

طلای پوشان در نیمه اول بازیکنان جوان را به میدان فرستاد و در دقیقه 8 بازی جواد آقایی پور مهاجم جدید سپاهان دروازه تیم استانبول اسپور را از دست داد.

سپاهان در ادامه دو موقعیت دیگر خلق کرد که با درخشش دروازه بان استانبول اسپور به گل تبدیل نشد.

در دقیقه 19 بازی با کار مشترک و زیبای جواد آقایی پور و رضا شکاری با پاس آقایی پور گل اول سپاهان را به ثمر رساند تا نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

سرمربی سپاهان در نیمه دوم بازی تغییراتی را در ترکیب تیم ایجاد کرد تا تمام بازیکنانش را آنالیز کند.

در دقیقه 73 بازی با کار مشترک بازیکنان این تیم و پاس محمدمهدی محبی، کاوه رضایی گل دوم سپاهان را به ثمر رساند و بازی با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید.

اردوی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از پنجشنبه 78 تیر اولین دیدار تدارکاتی این کمپ با تساوی یک بر یک مقابل هاتای اسپور که در اردوی ارزروم ترکیه آغاز شد، به پایان رسید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا