اخبار روز سینما

بازیگران فیلم I Know What You Did Last Summer مشخص شدند

ستاره‌های جوان «مدلین کلاین» و «کامیلا مندز» به جمع بازیگران فیلم I Know What You Did Last Summer (اولین بازسازی رسمی این فیلم) پیوستند.

ستاره‌های سریال‌ ریوردیل و اوتر بنکس، برای بازی در فیلم جدیدی که بازسازی I Know What You Did Last Summer است، به جمع بازیگران این فیلم پیوستند. «کامیلا مندز» و «مدلین کلاین» در کنار «سارا پیجن»، «طارق ویترز» و «جونا هاور کینگ» در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازیگران فیلم I Know What You Did Last Summer مشخص شدند

نسخه اصلی فیلم I Know What You Did Last Summer در سال 1997 اکران شد و با بازی «جنیفر لاو هیویت»، «سارا میشل گلار»، «رایان فیلیپ» و «فردی پرینز جونیور» به موفقیت تجاری قابل توجهی دست یافت. این فیلم داستان گروهی از دوستان را روایت می‌کند که پس از تصادف با یک نفر و رها کردن او در محل حادثه، مورد تعقیب و آزار یک قاتل قرار می‌گیرند.

دنباله‌ای با عنوان هنوز می‌دانم تابستان پیش چه کردی (I Still Know What You Did Last Summer) در سال 1998 اکران شد، اما نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند.

هنوز مشخص نیست که «کامیلا مندز» و «مدلین کلاین» چه نقشی را بر عهده خواهند داشت، اما گفته می‌شود که «جنیفر لاو هیویت» و «فردی پرینز جونیور» در حال مذاکره برای تکرار نقش‌های خود از فیلم اصلی هستند.

فیلم I Know What You Did Last Summer

این فیلم جدید توسط «جنیفر کیتین رابینسون» کارگردانی می‌شود که فیلم انتقام بگیر (Do Revenge) را نیز در کارنامه خود دارد. فیلمنامه را نیز «سم لانسکی» با همکاری «رابینسون» بر اساس فیلمنامه اصلی «لیا مک‌کندریک» بازنویسی کرده است. «نیل موریتس» نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

بازسازی می‌دانم تابستان پیش چه کردی قرار است در تاریخ 18 ژوئیه 2025 (28 خرداد 1404) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره‌ی فیلم I Know What You Did Last Summer چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا