اخبار روز سینما

هاروی دنت در فیلم جوکر 2 حضور خواهد داشت

« هاروی دنت » در فیلم جوکر: جنون دو نفر ظاهر خواهد شد و انتظار می‌رود که این شخصیت نقش مهمی در این فیلم پرطرفدار دی سی ایفا کند.

دنیای جوکر تاکنون چندین شخصیت اصلی از کمیک‌های دی سی مانند «بروس وین» جوانِ قبل از تبدیل شدن به بتمن و همچنین والدین او را به نمایش گذاشت. دنباله این فیلم نیز این روند را ادامه خواهد داد و «هارلی کویین» با بازی «لیدی گاگا»، نقش مهمی در داستان فیلم جوکر 2 خواهد داشت. با توجه به توصیف این فیلم به عنوان یک موزیکال جادویی، جوکر: جنون دو نفر رویدادی بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


هاروی دنت در فیلم جوکر 2 حضور خواهد داشت

فیلم اول جوکر منجر به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای «واکین فینیکس» برای نقش «آرتور فلک» شد. اکنون که تریلر جدید فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شده است، به نظر می‌رسد که طرفداران می‌توانند انتظار همان عملکرد باکیفیت بالا را داشته باشند.

تصاویر جدید چندین لحظه کلیدی فیلم، مانند آتش‌سوزی در آرکهام، آنچه «آرتور فلک» از زمان فیلم اول جوکر انجام داده است و چگونگی قرار گرفتن «هارلی کویین» را به نمایش خواهد گذاشت. طبق زیرنویس تریلر قسمت دوم جوکر، «هاروی دنت» (2 چهره) نیز در این قسمت حضور خواهد داشت.

تریلر فیلم جوکر 2 شامل چندین خط دیالوگ از «هاروی دنت» بود. این اتفاق، تأییدیه رسمی حضور دنت در دنباله جوکر را نشان می‌دهد که طرفداران پس از مدت‌ها انتظار آن را داشتند.

هاروی دنت

در حال حاضر، هیچ تأییدی در مورد اینکه چه کسی قرار است نقش «هاروی دنت» را در فیلم بازی کند، وجود ندارد. گمانه‌زنی‌ها در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که «هری لاوتی» امکان دارد در نقش او ظاهر شود.

با تأیید حضور این شخصیت در فیلم جوکر: جنون دونفر، اکنون این سوال مطرح می‌شود که آیا این شخصیت به شرور دو چهره تبدیل خواهد شد یا خیر؟ جوکر تغییرات متعددی در داستان دی سی ایجاد کرد که شامل بررسی منشأ شرور بود. دنباله این فیلم، بار دیگر انتخاب‌های اصلی را با شخصیت‌های کلاسیک انجام خواهد داد و به همین دلیل، 2 چهره می‌تواند با یک پیچش بزرگ به دو چهره تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور این شخصیت شرور در فیلم جوکر 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا