اخبار ارز دیجیتال

درخشش دوباره گربه سولانا؛ میو با رشد ۴۵ درصدی خود، بازار را شگفت‌زده کرد!

وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال صعودی است و در همین راستا، سولانا (SOL)، پنجمین دارایی دیجیتال بزرگ جهان، به دلیل افزایش قیمت بیش از ۱۸ درصدی آن طی هفته گذشته، توجه سرمایه‌گذاران و مؤسسات را به خود جلب کرده است.

در میان این روند صعودی، میو (MEW)، یکی از میم‌کوین‌های مبتنی بر سولانا، نیز عملکرد درخشانی داشته و طی ۲۴ ساعت گذشته، رشد چشمگیر بیش از ۴۵ درصدی را ثبت کرده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، عواملی مانند عملکرد مطلوب سولانا، پیش‌بینی ارائه صندوق‌های ETF اسپات آن و علاقه سرمایه‌گذاران کره‌ای به این میم‌کوین، از جمله دلایل این افزایش قیمت هستند.

حجم معاملات میو در روزهای اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته و تنها در ۲۴ ساعت گذشته، با رشدی ۱۳۷ درصدی، به ۳۷۸.۱ میلیون دلار رسیده است. همچنین، شاخص سود باز قراردادهای آتی MEW هم در صرافی‌ها به بالاترین حد خود، یعنی بیش از ۶۳.۶۲ میلیون دلار، افزایش یافته است.

از نظر تکنیکال، روند آتی قیمت میو به دلیل تشکیل الگوی کف دوقلو در تایم‌فریم هفتگی، صعودی پیش‌بینی می‌شود.

با این حال، قیمت MEW در حال حاضر در نزدیکی خط گردن الگو (۰.۰۰۶۲ دلار) قرار دارد و از لحاظ تاریخی، هر بار که قیمت میو به این سطح رسیده، با فروش گسترده‌ای روبرو شده است.

با این حال، علاقه سرمایه‌گذاران به این میم‌کوین در اوج خود است. اگر کندل روزانه یا هفتگی قیمت میو بالاتر از سطح ۰.۰۰۶۵ دلار بسته شود، ممکن است شاهد یک حرکت صعودی بزرگ باشیم. از سوی دیگر، در صورت تکرار تاریخ، احتمال کاهش قیمت تا ۰.۰۰۳۳ دلار نیز وجود دارد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت میو با افزایشی ۴۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۷۹۰۹ دلار رسیده و توانسته بر مقاومت خط گردن الگو غلبه کند. همچنین، میزان رشد قیمت آن طی هفت روز گذشته نزدیک به ۱۲۹ درصد بوده است.

حال، باید منتظر ماند و دید که آیا میو می‌تواند یک رالی قوی‌تر را تجربه کند یا خیر.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا