اخبار روز

رئال مادرید به دنبال جانشینی برای دو ستاره تا سال 2025 است

واضح است که رئال مادرید باید آنجا باشد یکی خرید یک مدافع راست در دو سال آینده؛ دنی کارواخال 32 ساله و لوکاس واسکز 33 ساله به پایان دوران فوتبالی خود نزدیک می شوند و در حال حاضر جایگزینی برای آنها وجود ندارد، بنابراین باید در سال 2025 به دنبال جایگزینی با کیفیت برای آنها باشند.

رئال مادرید باید آنجا باشد یکی در دو سال آینده او به دنبال بازیکنی در پست دفاع راست خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مشخص است که رئال مادرید باید این کار را انجام دهد یکی خرید یک مدافع راست در دو سال آینده. دنی کارواخال 32 ساله و لوکاس واسکز 33 ساله به پایان دوران فوتبالی خود نزدیک می شوند و در حال حاضر جایگزینی برای آنها وجود ندارد، بنابراین باید در سال 2025 به دنبال جایگزینی با کیفیت برای آنها باشند.

این یک تصمیم بزرگ است و جای تعجب نیست که مذاکرات در حال حاضر آغاز شود. در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر تلاش رئال مادرید برای جذب ترنت الکساندر-آرنولد از لیورپول شنیده می شود. نکته جالب اینکه مدافع راست جهانی سرخ ها تا پایان فصل آینده با این تیم قرارداد دارد و در صورت عدم تمدید قرارداد به عنوان بازیکن آزاد راهی پایتخت اسپانیا خواهد شد. گفته می شود که آرنولد و جود بلینگهام علاقه مند به انتقال به مادرید هستند یکی یکی از بهترین دوستانش قرار است فوتبال بازی کند.

نمایندگان او با نمایندگان رئال مادرید صحبت کرده اند، بنابراین این بازیکن 25 ساله به شدت در حال بررسی ایده انتقال به معتبرترین تیم اروپا است. رئال مادرید در یکی او در دو سال گذشته از این ترفند برای جذب بازیکنان مورد نظر خود استفاده کرده است. آنها کیلیان امباپه را به عنوان بازیکن آزاد از پاری سن ژرمن پس از انتظار تا پایان قراردادش به خدمت گرفتند و همچنین می توانند آلفونسو دیویس را که هدف اصلی آنها برای بازی در پست دفاع چپ است، به خدمت بگیرند.

الکساندر آرنولد فوتبالیست بزرگی است و این را در سال های اخیر به خوبی نشان داده است. اضافه شدن او به خط دفاعی رئال می تواند غافلگیرکننده باشد، اگرچه نگرانی هایی در مورد توانایی های دفاعی او وجود دارد. خود کارواخال بهترین مدافع نیست اما نقش مهمی در موفقیت تیمش در این 10 سال داشته است. اگر آنها بتوانند او را به صورت آزاد به خدمت بگیرند، که با توجه به اهمیت او برای لیورپول، تا حدودی بعید به نظر می رسد، تجارت فوق العاده ای انجام داده اند. در دنیای واقعی تر، آنها باید مبلغ قابل توجهی را به او بپردازند. گفته می شود لیورپول برای یک سال باقی مانده از قرارداد 80 میلیون یورو می خواهد. اگر رئال مادرید نتواند آرنولد را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند، احتمالاً از او عبور خواهد کرد. به همین دلیل آنها بذرهای شک را در ذهن او کاشته اند و امیدوارند علاقه او به رئال مانع از امضای قرارداد جدید با لیورپول شود. باید ببینیم در 10 ماه آینده چه اتفاقی می افتد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا