اخبار روز

لیست آپارتمان ها بر اساس قیمت در تهران / جدول


به گزارش مانی بان، بازار املاک در تیرماه امسال راکد ماند. به گفته دلالان املاک در تهران، قیمت تغییر نکرده است. اما مشاوره فایل های فروش در بسترهای آنلاین بازار املاک از عقب نشینی برخی مالکان و افزایش تعداد فایل های فروش خبر می دهد.

طبق مشاهدات ما، فایل‌های سبز (زیر قیمت متوسط ​​منطقه) و فایل‌های سیاه (محدوده میانگین قیمت منطقه) بیشتر از فایل‌های قرمز (بالاتر از میانگین قیمت منطقه) هستند.

در ماه ژوئیه، معامله گران همچنان در تردید بودند و انتخابات ریاست جمهوری باعث شد تا وضعیت بازار املاک و سایر بازارهای مالی مشخص شود، از معامله خودداری کنند.

در محله تهران پارس یک آپارتمان با زیربنای 75 متر مربع و 20 سال عمر مفید 4 میلیارد و 250 میلیون تومان و در محله پیروزی یک واحد 423 متری با 18 سال ساخت به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون تومان است. 500 میلیون تومان.

حدود هفت تیر و در خیابان شیراز بهار واحدی با زیربنای 81 متر مربع و 27 سال عمر ساخت به مبلغ 5 میلیارد و 400 میلیون تومان و در محله گیشا یک واحد 108 متری با 7 سال ساخت به فروش می رسد. 12 میلیارد و 900 میلیون تومان به فروش می رسد.

در محله شمس آباد آپارتمان با زیربنای 72 متر مربع و 14 سال ساخت 6.5 میلیارد و در محله نیاوران یک واحد 90 متری با 123 سال ساخت 15 میلیارد و 300 میلیون تومان.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا