اخبار روز

وضعیت اضطراری اعلام شد/دستور فوری قطع برق این مشترکین


به گزارش مانیبان، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در نشست هفتگی مدیریت مصرف برق با مدیران کل شرکت های تابعه با اشاره به دو هفته گرم آینده از اوایل مرداد ماه که با دمای بی سابقه ای همراه خواهد بود، گفت: افزایش بار مصرفی شبکه، از همه شرکت‌ها خواست تا در صورت بی‌توجهی به الگوی مصرف، به مشترکان پرمصرف در تمامی بخش‌ها پیامک هشداردهنده شناسایی و ارسال کنند و برق این مراکز را قطع کنند.

وی در همین زمینه از شرکت های توزیع نیروی برق خواست تا گروه هایی را برای بررسی میزان مصرف برق ادارات، بانک ها، شهرداری ها و مراکزی که مردم به عنوان پرمصرف اعلام می کنند، اعزام کنند تا برق این مراکز را در این هفته قطع کنند و با توجه به همانطور که وزیر نیرو تاکید می کند در صورت عدم رعایت الگوی صفر صبح تا 8 صبح مشترکی با قطعی برق مواجه می شود و وصل مجدد انشعاب فقط با اصلاح مصرف و اخذ کتبی امکان پذیر است. گزارش. تعهد از جانب مشترک

رجبی مشهدی افزود: شناسایی و صدور اخطاریه قطع برق برای مشترکین پرمصرف در کلیه بخش های تجاری، اداری و خانگی و ارسال تجهیزات صنعت برق به ادارات، بانک ها، شهرداری ها و سایر مراکزی که مردم آن را پرمصرف تشخیص می دهند در دستور کار انرژی برق قرار دارد. شرکت های توزیع واقع شده اند.

مدیر کل توانیر تمام تلاش صنعت برق کشور را برای جلب رضایت و تامین برق پایدار مردم عزیز ایران برشمرد و از اعزام نماینده تام الاختیار توانیر به شرکت های برق و توزیع با هدف نظارت بر عملکرد خبر داد. مدیریت مصرف برق در استان ها و به اطلاع مدیران کل رساند. شرکت‌ها می‌خواستند در حین حضور در محل کار را از نزدیک نظارت کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا