اخبار روز سینما

کار خوب مرکز زندگی مثبت سردار جنگل; اجرای برنامه کتابخوانی گروهی برای کودکان و نوجوانان

شکوری مدیر مرکز زندگی مثبت سردار جنگل گفت: برنامه کتابخوانی گروهی برای اولین بار با حضور کودکان، جوانان و والدین برگزار می شود.

بازتاب آنلاین به همت کانون زندگی مثبت سردار جنگل شهرستان فومن (کد 21447) برنامه کتابخوانی گروهی کودک و نوجوان در مسجد روستای زیده برگزار شد. شهر پایین شهر فومن.

در این برنامه فرهنگی روز دوشنبه ۲ مرداد 1403 و به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، کودکان و نوجوانان منطقه برای اولین بار در قالب گروهی از گروه سنی خود در فعالیت های مشترک کتابخوانی شرکت کردند.

شکوری مدیر مرکز زندگی مثبت سردار جنگل گفت: برنامه کتابخوانی گروهی برای اولین بار با حضور کودکان، جوانان و والدین برگزار می شود.

وی به حضور دانش آموزان در گروه کتابخوانی پرداخت و گفت: مهم ترین فایده این برنامه برای شرکت کنندگان، مسئولیت پذیری، تعریف درک تاریخ برای همسالان و تمرین کار گروهی فرهنگی در تعطیلات تابستانی است.

شکوری با اشاره به اینکه ایجاد بستر مناسب برای ترویج کتابخوانی و تربیت نوجوانان ضروری است، گفت: انسانیت و عشق به فرهنگ و اندیشه از همین سنین شروع می شود و وظیفه ما فراهم کردن بسترهای لازم و رهنمودهای کشور است. تصمیم گیرندگان آینده نسبت به آن اندیشیدن و دانستن است.

این برنامه همچنین با حضور والدین کودکان و نوجوانانی همراه بود که در حین مطالعه فرزندان خود را همراهی می کردند.

از جمله شرکت کنندگان در این مراسم سیامک احمدزاده رئیس شورای شهر فومن بود که به همراه خانواده و دو فرزندش حضور داشت. وی به پاس حضور کودکان و نوجوانان در این مراسم، تور ورزشی توپی و کارت استخر را در بین شرکت کنندگان این برنامه دریافت کرد.

علی علیزاده یکی یکی از مربیان شهرستان فومن نیز در این برنامه حضور داشت و در کنار بچه ها نشست و سوال پرسید و ضمن افزایش شور و نشاط، زمینه فعالیت هر چه بیشتر جوانان را فراهم کرد.

در پایان این مراسم به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش انگیزه کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این برنامه فرهنگی، هدایای فرهنگی شامل بیش از 100 جلد کتاب به ارزش بیش از 80 میلیون ریال به شرکت کنندگان اهدا شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا