اخبار خودرو

شرایط فروش اکستریم VX اعلام شد – مرداد 1403

شرایط فروش اکستریم VX اعلام شد - مرداد 1403

VX SUV جدیدترین و لوکس ترین محصول خودروسازان محسوب می شود و به تازگی شرایط فروش Extreme VX اعلام شده است.

برند Extreme جزئی از بازوی لوکس گروه مدیران خودرو محسوب می شود و قرار است خودروهای بسیار لوکس و مدرنی را در بازار ایران عرضه کند. در حال حاضر لوکس ترین محصول این شرکت Extreme VX است که در واقع یک SUV هفت نفره است و عملا لوکس ترین محصول در بین خودروهای مونتاژی است و قرار است با آپشن ها و امکانات رفاهی زیادی به دست مصرف کنندگان برسد.

شرایط فروش Extreme VX اعلام شد - مرداد 1403
شرایط فروش اکستریم VX اعلام شد - مرداد 1403

این خودرو در خارج از ایران با نام اکسید VX شناخته شده است که از سال 2020 در خط تولید قرار گرفته است و طرفداران زیادی در چین دارد. اکنون پس از گذشت مدتی نسبتا طولانی از عرضه این خودرو به بازار ایران، شرکت اکستریم به عنوان زیرمجموعه ای از مدیران خودرو اقدام به فروش این محصول و شرایط فروش کرده است. شدید vx اعلام کرده است همانطور که مطلع شدیم این شرایط فروش از فردا و از طریق درگاه نمایندگی تجاری Extreme فعال می شود. قیمت 3,974,000,000 تومان محاسبه شده و موعد تحویل 90 روز کاری بعد خواهد بود.

برای ثبت نام این خودرو می توانید با شماره 09357352555 در واتس اپ تماس بگیرید.

جدول شرایط فروش Extreme VX

نام ماشین قیمت نهایی (تومان) ضرب الاجل
شدید vx 3,974,000,000 90 روز کاری

تست Extreme VX و بررسی ویدیو و مشخصات

قلب تپنده Extreme VX یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ با فناوری تزریق مستقیم سوخت است که توانایی تولید 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر را دارد. گشتاور قدرت تولید شده در این خودرو از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT ساخت شرکت AISIN ژاپن به چرخ ها منتقل می شود. این خودرو قابلیت چهار چرخ متحرک یا چهار چرخ متحرک را دارد و از معدود محصولات مونتاژ شده با دو دیفرانسیل است. علاوه بر این موارد، این خودرو به لطف استفاده از سیستم مک فرسون در محور جلو و سیستم چند پیوندی در محور عقب می تواند سواری بسیار نرمی را ارائه دهد.

شرایط فروش Extreme VX اعلام شد - مرداد 1403
شرایط فروش اکستریم VX اعلام شد - مرداد 1403

طبیعتا Extreme VX به عنوان لوکس ترین خودروی مونتاژی از نظر آپشن و امکانات بسیار بالاتر از بسیاری از خودروهای داخلی قرار دارد و این خودرو آپشن ها و امکانات ایمنی و راحتی بسیاری را برای راننده و سرنشینان ارائه می دهد. امکاناتی مانند؛ دستیار صوتی، سیستم مانیتورینگ هشدار راننده، 9 ایربگ 13 نقطه ای، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی در خط خودکار، نمایشگر هد آپ، دوربین 360 درجه، ماساژور صندلی راننده، کولر و بخاری صندلی های جلو، پارکینگ اتوماتیک، تودوزی داخلی جیر، حافظه برای صندلی راننده، صندلی عثمانی برای دانش آموزان، شارژر بی سیم، سه صفحه دیجیتال، نور بالا اتوماتیک، سیگنال رادار، اهرم دنده پشت فرمان و …. تنها بخشی از ویژگی های لوکس ترین خودروهای مونتاژی موجود در بازار ایران است.

شرایط فروش Extreme VX اعلام شد - مرداد 1403
شرایط فروش اکستریم VX اعلام شد - مرداد 1403

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا