اخبار روز سینما

نقدهای اولیه فیلم Deadpool & Wolverine منتشر شدند

به تازگی نقدهای اولیه فیلم Deadpool & Wolverine (ددپول و ولورین)، جدیدترین اثر از مارول منتشر شد که نشان می‌دهد با یک فیلم بسیار فوق‌العاده طرف هستیم.

بعد از شش سال کلنجار و البته ادغام یک شرکت رسانه‌ای بزرگ با یک شرکت رسانه‌ای دیگر، بالاخره ساخت فیلم ددپول و ولورین به واقعیت پیوست. این اولین فیلم بعد از ادغام «دیزنی» و «فاکس» است و بنابراین اولین فیلمی خواهد بود که به طور رسمی بخشی از دنیای سینمایی مارول به حساب می‌آید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نقدهای اولیه فیلم Deadpool & Wolverine

منتقدان می‌گویند این فیلم همان چیزی است که انتظارش را داشتید: سرگرم‌کننده، پر از اشارات پنهان و نقش‌آفرینی‌های کوتاه جذاب (و البته یک نامه عاشقانه به فیلم‌های مردان ایکس فاکس) با شیمی دوستانه عالی بین «رینولدز» و «جکمن». چند نقد هم اشاره کرده‌اند که این فیلم درجه R (مناسب برای بزرگسالان) است و صحنه‌های بسیار خونینی دارد و قطعا به عنوان خشن‌ترین فیلم مارول تا به امروز شناخته می‌شود.

نقدهای اولیه فیلم Deadpool & Wolverine
نقد فیلم Deadpool & Wolverine

نقدهای اولیه فیلم Deadpool & Wolverine را مشاهده کنید:

نقد اول:

ددپول و ولورین به همان اندازه که انتظار داشتید هیجان‌انگیز است. این فیلم موفق شده با شوخی‌های فوق‌العاده خنده‌دار و داستانی که باعث خنده و گریه‌تان می‌شود، همان حال و هوای فیلم‌های قبلی را حفظ کند. «هیو جکمن» یکی از بهترین اجراهایش را به‌عنوان ولورین ارائه داد.

نقد دوم:

فیلم ددپول و ولورین فوق‌العاده است. خیلی سرگرم‌کننده است و یک نامه عاشقانه به دوران فاکس فیلم‌های مارول به حساب می‌آید. فکر می‌کردم با توجه به تبلیغات مارول فیلم خشنی باشد، اما باید بگویم خشن‌ترین فیلم از بین هر سه فیلم است.

نقد سوم:

فیلم ددپول و ولورین برای من بی‌نقص بود. هیچ ایرادی ندارد. سفری باورنکردنی و ادای احترامی به دنیای سینمایی مارول و فاکس. ارزش صبر کردن برای این همکاری را داشت و نقش‌آفرینی‌های کوتاه جذاب هم بی‌فایده نبودند. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تا به امروز است. خوشحالم که اسپویل‌ها را ندیدم و از همه غافلگیری‌ها لذت بردم.

نقد چهارم:

بریم برای جنگ! عاشق ددپول و ولورین شدم – بله، نقش‌آفرینی‌های کوتاه جذاب و غافلگیری‌ها حماسی هستند، شوخی‌ها، اکشن، مبارزه‌های خونین و موسیقی متن هم فوق‌العاده‌اند، اما احترام و علاقه‌ای که به شخصیت‌ها گذاشته شده شما را جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Deadpool & Wolverine چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا