اخبار روز

پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین آغاز شد


به گزارش مانیبان، داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر مسافربری سازمان راهداری با بیان اینکه از تمام ظرفیت ناوگان موجود برای جابجایی مسافران در جاده ها در ایام اربعین استفاده خواهیم کرد، گفت: برای اربعین درخواست های مختلفی داده ایم. سازمان ها برای تامین ناوگان مورد نیاز وارد شبکه راه های کشور می شوند که متاسفانه در این بخش انجام نشده است.

وی گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس ایام اربعین از مرزهای شلمچه، چزابه و خسروی از شنبه هفته آینده آغاز می شود. مرداد وی گفت: مسافران در صورت تکمیل ظرفیت مقصد می توانند بر اساس اولویت و تعداد خدمات فوق العاده در مرز مهران در لیست انتظار بلیت اتوبوس ثبت نام کنند. آن مسیر دوباره راه اندازی خواهد شد.

باقر جوان تصریح کرد: حدود 14 وسیله نقلیه ناوگان در سازمان راهداری وجود دارد که از این تعداد تنها 6 میلیون و 500 هزار خودرو سالم هستند و می توانند مسافت های طولانی و متوسط ​​را طی کنند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری در ادامه تاکید کرد: البته این 7 هزار وسیله نقلیه برای جابجایی زائران اربعین کافی نیست و به این تعداد باید حدود 2 هزار ناوگان دیگر اضافه کرد تا به 9 هزار خودرو برسد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا