اخبار روز

اطلاعیه آموزشی مهم برای دانش آموزان.


به گزارش مانیبان، وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد: نتایج نهایی امتحانات نهایی پایه 22 خرداد از طریق آدرس اینترنتی my.medu.ir قابل مشاهده است.

نتایج نهایی امتحانات نهایی پایه دوازدهم خرداد ماه 1403 از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش و آدرس my.medu.ir قابل مشاهده است. بنابراین شرکت کنندگان در آزمون و معترضان به نتایج می توانند نمرات خود را بررسی کرده و برای فرآیند فارغ التحصیلی به مدارس ارجاع دهند.

همچنین با توجه به اینکه به زودی سوابق تحصیلی هر یک از شرکت کنندگان در آزمون ها به سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور ارسال می شود، لازم است طی روزهای آینده به این سامانه مراجعه شود تا نمرات به دست آمده به دست آید. سوابق تحصیلی توسط ذی نفع تایید می شود.

در صورت مشاهده مغایرت، امکان ثبت درخواست بررسی در سامانه my.medu.ir وجود دارد. بدیهی است عدم مراجعه و بررسی سوابق تحصیلی به معنای عدم تایید سوابق است و پس از آن هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نمی شود.

امتحانات نهایی دانش آموزان دوره دوم تا پنجم متوسطه خرداد این آزمون به مدت یک ماه با شرکت بیش از 2 میلیون و 250 هزار دانشجو و داوطلب برای ورود به مقاطع بالاتر در 108 رشته و بیش از 1470 حوزه برگزار شد.

نتایج اولیه امتحانات نهایی پایه دوازدهم برای نزدیک به 980 هزار دانش آموز از سوم تیرماه در سامانه my.medu.ir منتشر شد و بر اساس اعلام مرکز سنجش و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش، شرکت کنندگان در دوازدهم. امتحانات نهایی پایه تا شنبه 9 تیر – فرصت داشتند به دفاتر سنجش آموزشی مناطق پایه مراجعه کنند. خرداد به آنها اطلاع دهید و در صورت تمایل برای اصلاح آنها درخواست تجدیدنظر کنید.

آموزش و پرورش این فرصت را فراهم کرده بود تا به دانش آموزانی که به دلایلی به نتایج دسترسی نداشتند کمک کند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا