دانستنی هاسبک زندگیعمومی

این کالاها را قسطی نخر

بعضی از کسانی که تجربه خرید اقساطی کالا را ندارند، معتقدند که بعضی از کالاها مثل لوازم خانگی و لوازم دیجیتال را نباید قسطی خرید؛ اما این روزها به دلیل افزایش پلتفرم‌های خرید قسطی، مردم مواد غذایی، لباس، لوازم ورزشی، موبایل، لپ‌تاپ و حتی وسایل خانه را نیز قسطی می‌خرند؛ بنابراین، شما می‌توانید همه محصولات و کالاهای موردنیازتان را به صورت اقساطی از سایت‌های مختلف خریداری کنید. در این مقاله، انواع سایت‌های فروش اقساطی کالا را معرفی می‌کنیم و شرایط آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

خرید قسطی انواع کالا از پلتفرم‌های فروش اقساطی

در سال‌های اخیر، به دلیل افزایش تورم و قیمت بالای انواع کالاهای مورد نیاز زندگی، سایت‌های زیادی در زمینه خرید اقساطی فعالیت می‌کنند. در جدول زیر می‌توانید مشخصات این سایت‌ها و حداکثر اعتبار آن‌ها را مقایسه کنید.

نام شرکت حداکثر اعتبار سود نرخ موثر نوع اعتبار حداکثر مدت بازپرداخت
ازکی‌وام ۷۵ میلیون تومان ۲۲ درصد ۴۸.۸۰ درصد کیف پول ۱۸ ماه
ایزی‌پی ۱۰۰ میلیون تومان ۲۴ درصد ۴۳ درصد کیف پول ۲۴ ماه
بالون ۵۰ میلیون تومان ۲۲ درصد ۴۶.۴۶ درصد کیف پول ۲۴ ماه
دیجی‌شهر ۲۰۰ میلیون تومان ۲۳ درصد ۳۳.۱۱ درصد کیف پول ۶۰ ماه
دیجی‌پی ۵۰ میلیون تومان ۲۳ درصد ۴۶.۳۴ درصد کیف پول ۱۲ ماه
قسطا ۲۰ میلیون تومان ۲۳ درصد ۲۳.۶۵ درصد کیف پول ۱۲ ماه

 

شرایط خرید اقساطی کالا از سایت ازکی‌وام

با ازکی‌ وام از کجا میشه خرید کرد؟

پلتفرم ازکی‌وام یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های فعال در حوزه خرید قسطی است. شما می‌توانید انواع لوازم دیجیتال، لوازم خواب، مانیتور، تلویزیون، لوازم صوتی و تصویری، طلا، سکه، بیمه، تور مسافرتی، لوازم دکوری و حتی لباس را از سایت ازکی‌وام خریداری کنید. برای شروع خرید قسطی باید در سایت ثبت‌نام کنید و مراحل تکمیل اطلاعات را به ترتیب انجام دهید. نکته مهم در خرید قسطی این است که چک برگشتی نداشته باشید و قسط‌های قبلی را تسویه کنید. اگر رتبه اعتباری خوبی بگیرید، می‌توانید با وام ۷۵ میلیون تومانی ازکی‌وام بهترین محصولات را بخرید.

شرایط خرید اقساطی از دیجی‌پی

یکی از سایت‌های معروف در زمینه فروش اقساطی کالا، دیجی پی است. این سایت زیرمجموعه‌ دیجی‌کالا است و اعتبار خرید کالا می‌دهد. شما با ثبت‌نام در این سایت می‌توانید با توجه به شرایط‌تان در یکی از طرح‌های اعتباری ثبت‌نام کنید و از فروشگاه‌های دیجی‌کالا خرید کنید. بعضی از طرح‌های اعتباری دیجی‌پی به چک صیادی احتیاج ندارند.

شرایط خرید اعتباری از اسنپ‌پی

بیشتر مردم در اپلیکیشن اسنپ عضو هستند و از آن برای سفرهای شهری استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن خدمات خرید اعتباری نیز دارد. شما می‌توانید با استفاده از اعتبار اسنپ‌‌پی از فروشگاه‌های موجود در این اپلیکیشن خرید کنید و هزینه آن را در قسط‌های چهار ماهه پرداخت کنید. برای خرید قسطی از اسنپ به چک صیادی و سفته احتیاج ندارید؛ اما نکته مهم این است که هر وسیله‌ای بخرید، هزینه آن را باید در ۴ قسط حساب کنید.

شرایط خرید قسطی از دیجی‌شهر

سایت دیجی‌ شهر به شما وام ۲۰۰ میلیون تومانی می‌دهد و بازپرداخت ۶۰ ماهه دارد. شما می‌توانید در این سایت ثبت‌نام کرده و مراحل درخواست وام را انجام دهید. مدارک لازم برای خرید اعتباری از دیجی‌شهر، کارت ملی و شناسنامه، سند مالکیت یا اجاره‌نامه محل سکونت و مدارک شغلی هستند. بعد از بارگذاری مدارک و ثبت اطلاعات اولیه، حساب بانکی شما بررسی و یک رتبه اعتباری به شما اختصاص داده می‌شود. در صورتی‌که حساب شما تایید شود و رتبه اعتباری خوبی بگیرید، می‌توانید وام ۲۰۰ میلیون تومانی دیجی‌شهر را دریافت کنید.

خرید قسطی کالا با ساده‌ترین شرایط

با وجود سایت‌های زیادی که در زمینه خرید اقساطی فعالیت می‌کنند، نمی‌توان گفت که خرید قسطی بعضی از کالاها به صرفه نیست. به‌علاوه، پلتفرم‌های فروش قسطی کالا تلاش می‌کنند تا با ساده‌ترین شرایط به شما وام بدهند و امکان خرید انواع محصولات مورد نیاز را فراهم کنند. شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت‌های خرید اقساطی و ارائه مشخصات فردی، خرید اعتباری را شروع کنید. مدارک لازم برای خرید اعتباری شناسنامه و چک صیادی هستند. بعضی از پلتفرم‌های خرید قسطی نیز از شما چک صیادی نمی‌گیرند.

خرید قسطی بدون ضامن

اگر برای خرید کالا یا خرید لوازم جهیزیه از بانک وام بگیرید، به ضامن احتیاج دارید؛ به‌علاوه، دریافت تسهیلات بانکی به مدارک بیشتری احتیاج دارد و مراحل مختلفی دارد. هر کدام از بانک‌های کشور شرایط متنوعی برای ارائه تسهیلات دارند و مدارک زیادی از شما می‌گیرند. گواهی اشتغال، سند خانه و نامه کسر از حقوق از جمله این مدارک هستند.

با وجود این چالش‌ها، بهتر است روش خرید قسطی بدون ضامن را امتحان کنید. سایت خرید اقساطی از شما ضامن نمی‌خواهند و چک صیادی یا سفته الکترونیک از شما می‌گیرند. بعضی از پلتفرم‌های خرید قسطی نیز اعتبار مالی شما را بررسی می‌کنند. در نتیجه، ساده‌ترین راه برای خرید انواع کالا استفاده از وام خرید قسطی بدون ضامن است.

همه کالاها را قسطی بخر

همه ما یک لیست خرید ماهانه داریم و لوازم مورد نیاز را با توجه به این لیست خریداری می‌کنیم. گاهی وقت‌ها برای انجام پروژه‌های کاری و دانشجویی به کالاهای ضروری مثل لپ‌تاپ و موبایل احتیاج داریم. خرید این وسایل به بودجه زیادی نیاز دارد؛ به‌علاوه، بعضی از دانشجوها و دانش‌آموزها برای خرید لپ‌تاپ و گوشی پول زیادی را قرض می‌کنند؛ اما شما می‌توانید با وام خرید قسطی کالا بهترین لوازم را خریداری کرده و از کسی قرض نگیرید. خرید قسطی قدرت خرید شما را افزایش می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد که بهترین محصولات را از برندهای خارجی و ایرانی خریداری کنید. با این کار لازم نیست هزینه زیادی پرداخت کنید؛ بلکه هزینه محصول را به صورت اقساطی و ماهیانه می‌پردازید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا