اخبار روز سینما

هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه گیلان بار تولید را بر دوش نداشت

میلاد ابراهیمی در خصوص اجرای طرح تولید که از سال گذشته آغاز شده است، گفت: ساخت خانه مطبوعات نیز در لیست تولید قرار گرفت، اما هیئت مدیره این اقدام را نپذیرفت.

بازتاب آنلاین، میلاد ابراهیمی مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه گیلان با اشاره به اقدامات خانه مطبوعات در سه سال اخیر گفت: یکی برگزاری دوره های خبری با حضور اساتید برجسته کشور، از جمله دروس حقوق و رسانه، اخبار نوین، اقتصاد و روزنامه نگاری محیطی یکی از اقدامات انجام شده است با مرکز مطالعات رسانه ملی

وی با بیان اینکه برخی از این دوره ها در شهرستان ها نیز برگزار شد، گفت: از ظرفیت پیکسوتان در برگزاری دوره ها در قالب تجربه نامه رسانه ای و برای مراسم روز ملی روزنامه نگار و نمایندگان رسانه ای اعزام شدند تهران رایگان
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه گیلان با بیان اینکه با توجه به پیگیری های انجام شده توسط اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات، دوز روزانه روزنامه نگار افزایش چشمگیری داشته است، افزود: پیگیری هایی نیز انجام شده است. بیمه اضافی برای اصحاب رسانه به حساب آنها واریز شده است که با پیگیری مستمر محقق شد.

ابراهیمی با اشاره به دوران کرونا و همه گیر شدن این ویروس مخوف گفت: با هماهنگی هایی که در آن زمان با علوم پزشکی صورت گرفت، علیرغم همه مشکلات و کاستی ها، نمایندگان رسانه ها در چندین نوبت موفق به تزریق واکسن شدند و حتی اصحاب رسانه به دلیل رانندگی در جریمه در دوران کرونا دستگیر شدند. از حسابش هم پاک شد

وی در خصوص برگزاری جام شهدای رسانه با همکاری بسیج رسانه گیلان گفت: در حوزه ورزش نیز اقداماتی برای اصحاب رسانه و با همکاری شهرداری رشت و جوانان گیلان انجام شده است تا اصحاب رسانه. می توانید با استفاده از ظرفیت های سالن های ورزشی، از استخرها و استودیوهای بدنسازی به صورت رایگان استفاده کنید

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه گیلان یکی وی با بیان اقدامات مهم هیئت مدیره در حوزه سلامت، افزود: طی تفاهم نامه با علوم پزشکی گیلان، تخفیف های ویژه ای برای اعضای خانه مطبوعات گیلان در نظر گرفته شد تا از خدمات درمانی در مراکز دولتی بهره مند شوند و مردم از این خدمات بهره مند شوند. این ارائه خدمات ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه تلاش شده تا در برخی از حوزه ها از جمله رستوران ها، پوشاک و عرضه مرغ به اعضای مجلس خدمات ارائه شود، تصریح کرد: در این راستا و با هماهنگی و پیگیری هایی که با برخی مسئولان و… صورت گرفته است. نمایندگان رسانه ها با کارت خانه مطبوعات وارد مراکز شده و از تخفیف خرید پوشاک، مرغ و … برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه در دو سه سال اخیر تعدادی از همکاران خبری فوت کرده اند و تلاش کرده ایم مراسم افتخاری برای این همکاران درگذشته برگزار کنیم، افزود: هیئت مدیره این دوره با بدهی خانه مطبوعات را تحویل گرفت و خوشبختانه در طول مدت این بار مبلغ بدهی با مشورت مسئولان استان تهیه و پرداخت شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه گیلان در خصوص اجرای طرح تولیدی که از سال گذشته آغاز شده است، گفت: ساختمان خانه مطبوعات نیز در لیست تولید قرار گرفت اما هیئت مدیره این اقدام را نپذیرفت و در جلسات مختلف با استاندار و استاندار مدیر امور تجاری و اداری تاکنون از ساخت خانه مطبوعات جلوگیری شده است تا این ساختمان در اختیار اعضای خانه قرار گیرد.

ابراهیمی با بیان این مطلب یکی وی افزود: یکی از مشکلات موجود خانه مطبوعات مربوط به پرونده حقوقی دبیر سابق خانه مطبوعات است. یکی وی از سربازان سابق حاضر در خانه مطبوعات به خانه مطبوعات گلایه کرد که پرونده در حال حاضر در جریان است، این شکایت توسط عده ای مطرح شده است و مرکز اشتغال مدارک کافی از این سرباز سابق را ندارد. و از یکی از کارشناسان خواست که این پرونده ادامه دارد و در صورت محکومیت هیأت در این پرونده، اعضای هیأت مدیره دوره های قبل نیز باید پاسخگو باشند.

وی در خصوص نقشه های باقی مانده اراضی آن دوره گفت: یکی یکی از برنامه های این هیئت مربوط به تامین مسکن خبرنگاران بود که علیرغم پیگیری ها و مکاتباتی که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات انجام شد، متاسفانه راه و شهرسازی را تحت تاثیر قرار داد و استانداری نیز این موضوع را تامین نکرده است. همکاری لازم و طرح، در اختیار قرار دادن زمین در اختیار رسانه ها تاکنون ناموفق بوده است. مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه گیلان به چالش های اصلی خانه مطبوعات گیلان اشاره کرد و تصریح کرد: عدم همکاری مدیران وقت ارشاد در خصوص مالکیت خانه مطبوعات و مسائل روز، چالش اساسنامه و گیلانی ها طرح هایی ارائه کردند اما هیچ تغییری در اساسنامه ایجاد نشد. این گلایه هیأت مدیره و اعضای مجلس است که خلأهای موجود تا حدی بر عملکرد مجلس تأثیر می گذارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا