اخبار روز

22 متر؛ خانه ای که این روزها طرفدار دارد! (+تصاویر)

فضای داخلی Clover House دارای چوب صنوبر، سطوح کابینت بتنی مدرن و کابینت های سبز است. حمام کامل نیز موجود است. خانه شبدر این روزها در فضای مجازی وایرال شده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است…

عصر ایران پروژه شبدری معرفی شده توسط این شرکت مادر تینی لیوینگزندگی مدرن در یک فضای کوچک) مستقر در اوهایو، ایالات متحده آمریکا، یک صفحه اصلی عملی و کوچک روی چرخ است. Clover تمام نیازهای صاحب خود را در فضایی به مساحت 22 متر مربع ارائه می دهد. برای رفع مشکل رایجی که صاحبان خانه های کوچک هنگام تلاش برای صرفه جویی در فضا با آن مواجه می شوند، خانه شبدر دارای یک نشیمن بزرگ به شکل U است که با وجود اندازه کوچکش، هنوز دنج و دلپذیر است.

شبدر; خانه ای کوچک و متحرک اما جادار

Madren Tiny Living در زمینه معرفی خانه های کوچک فعالیت دارد. محصولات این شرکت با وجود ابعاد کوچک، همچنان جادار و کاربردی هستند و ترفندهایی برای استفاده چند منظوره و استفاده بهینه از فضا دارند. خانه شبدر تنها 7 متر طول دارد اما فضای ذخیره سازی اضافی هم در زیر قسمت نشیمن و هم زیر پله های منتهی به اتاق خواب دارد.

داخل صفحه اصلی از چوب صنوبر، میزهای بتنی مدرن و کابینت های سبز استفاده شده است و حمام کامل نیز وجود دارد. فضای داخلی را می توان به صورت جداگانه با نیازها و ترجیحات شخصی مالک تطبیق داد. انبار بزرگ Clover House دارای یک فضای خواب مجزا با حریم خصوصی فراوان است. همچنین امکان تبدیل صندلی های موجود در قسمت نشیمن به یک تخت دونفره اضافی نیز وجود دارد.

خانه شبدر

خانه شبدر

خانه شبدر

خانه شبدر

خانه شبدر

خانه شبدر

خانه شبدر

خانه شبدر

خانه شبدر

خانه شبدر

خانه شبدر

خانه شبدر

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا