اخبار روز

بازی های المپیک پاریس با چالش کمبود تماشاگر؛ 600000 صندلی رایگان و بلیط با تخفیف

با نزدیک شدن به شروع بازی های المپیک پاریس، 600000 صندلی خالی در استادیوم ها چالش جدیدی را برای برگزارکنندگان ایجاد می کند. به همین دلیل با ارائه تخفیف در بلیط ها سعی در جذب تماشاگران بیشتری دارند.

چهار روز مانده به بازی های المپیک در پاریس، 600000 بلیط مسابقات هنوز موجود است.

به گزارش فارس، چند روز مانده به المپیک پاریس اعلام شد که حدود 600 هزار بلیت فروخته نشده است. سازمان‌دهندگان بازی‌ها تأیید کرده‌اند که بلیت‌ها برای بیش از 20 رشته ورزشی همچنان موجود است و مکان‌هایی برای فینال‌های 100 متر و 1500 متر در دسترس است.

اگرچه قیمت بلیت مراسم افتتاحیه نسبت به بازی های ورزشی بیشتر است، اما همچنان 4000 بلیت فروخته نشده برای این رویداد باقی مانده است. برگزارکنندگان المپیک پاریس در یک کنفرانس خبری تأیید کردند که تعداد بالای صندلی‌های خالی تا حدودی به دلیل انتشار دیرهنگام بلیت‌ها و زمان‌بندی احتمالی است.

تعداد بلیت‌های فروش‌نشده بالایی برای المپیک غیرعادی نیست، زیرا در ریو 2016 1.3 میلیون بلیت فروخته نشده و همزمان در المپیک لندن 264000 بلیت فروخته نشده وجود داشت.

تونی استنگو، رئیس کمیته سازماندهی پاریس 2024 گفت بلیت های فروخته نشده نشان دهنده عدم علاقه به فرانسه نیست، بلکه برنامه ریزی تاکتیکی برگزارکنندگان را نشان می دهد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا