اخبار روز سینما

تریلر فصل چهارم سریال امیلی در پاریس منتشر شد + تاریخ انتشار

مد بیشتر، سرگرمی‌های و عاشقانه‌های بیشتر، با انتشار تریلر فصل چهارم سریال امیلی در پاریس به صورت رسمی از نتفلیکس به نمایش گذاشته شدند.

این سریال ساخته‌ی «دارن استار» است و «لیلی کالینز» نیز در نقش «امیلی کوپر»، یک زن جوان آمریکایی را بازی می‌کند که برای کار در یک آژانس بازاریابی لوکس، به پاریس می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فصل چهارم سریال امیلی در پاریس منتشر شد

فصل سوم شاهد ماجراهای مثلث عشقی بین «امیلی»، «گابریل» و «کامی» و یک پایان‌بندی رازآلود با خبر بارداری بود. فیلمبرداری فصل 4 در ژانویه و پیش از بازی‌های المپیک در پاریس آغاز شد و بعد از آن در فرانسه به پایان رسید، اما «لیلی کالینز» با پست‌هایی در اینستاگرام نشان داد که آن‌ها در رم هم فیلمبرداری داشته‌اند.

تریلر فصل چهارم سریال Emily in Paris با «امیلی» که دوباره مجرد شده و به دنبال مردان جذاب می‌گردد، شروع می‌شود؛ اما خیلی زود دوباره به سمت «گابریل» و «کامی» کشیده می‌شود. به زودی، درام‌های رابطه‌ای و کاری زندگی او را به هم می‌ریزد.

«لیلی کالینز» در رویداد Tudum نتفلیکس سال گذشته به طرفداران امیلی در پاریس گفت:

در حالی که قلب «امیلی» همیشه با پاریس صادق باقی می‌ماند، زندگی او در این فصل چرخش غیرمنتظره‌ای پیدا می‌کند. تعجب نکنید اگر او را در تعطیلاتی به سبک رومی ببینید.

در تبلیغی برای نتفلیکس، از بازیگران خواسته شد تا فصل 4 امیلی در پاریس را با سه کلمه توصیف کنند، کلماتی مانند آسیب‌پذیر، انتقام و غم‌انگیز از جمله‌ی پاسخ‌ها بودند.

فصل چهارم سریال به دو بخش 5 قسمتی تقسیم خواهد شد. بخش اول فصل 4 سریال امیلی در پاریس از 15 اوت 2024 (25 مرداد 1403) روی نتفلیکس قابل استریم خواهد بود و بخش دوم در 12 سپتامبر 2024 (22 شهریور 1403) به نمایش درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال امیلی در پاریس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا