اخبار روز

برق شرکت کنندگان پرمصرف اجباری قطع و وصل می شود

«مصطفی رجبی مشهدی» در نشست هفتگی مدیریت مصرف برق با مدیران عامل شرکت های تابعه، با اشاره به دو هفته گرم پیش رو که با افزایش بی سابقه مصرف شبکه – مصرف مشترکان در تمامی ادارات همراه است، از تمامی شرکت ها خواست نسبت به شناسایی و ارسال پیامک هشدار دهنده اقدام کنند. و قطع برق این مراکز در صورت بی توجهی به رفتار مصرفی باید اقدام شود.

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع برق (توانیر) گفت: شناسایی و ارسال اخطار قطعی برق به مشترکان پرمصرف در کلیه بخش‌های تجاری، اداری و خانگی و اعزام تیم‌های صنعت انرژی به ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر مراکز جهت شناسایی افراد. رسیدگی به پرمصرف ها در دستور کار شرکت های توزیع برق قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، «مصطفی رجبی مشهدی» در نشست هفتگی مدیریت مصرف برق با مدیران عامل شرکت های تابعه از تمامی شرکت ها خواست شناسایی و ارسال کنند. وی با اشاره به دو هفته گرم آینده که با افزایش بی سابقه مصرف شبکه همراه خواهد بود، پیامک های هشدار دهنده برای مشترکان پرمصرف در تمامی بخش ها و قطع برق این مراکز در صورت بی توجهی به الگوی مصرف را اعلام کرد.

وی در هفته جاری از شرکت های توزیع نیروی برق خواست با اعزام گروه هایی برای بررسی میزان مصرف برق ادارات، بانک ها، شهرداری ها و مراکزی که مردم از مصرف بالای آنها خبر می دهند، برق این مراکز را قطع و با تاکید وزیر نیرو نسبت به توقف برق اقدام کنند. اگر مشترکی در ساعات صفر برنامه از صبح تا هشت صبح را رعایت نکند، تهدید به قطعی برق می شود و تنها با اصلاح مصرف و اخذ رضایت کتبی از مشترک می توان انشعاب را مجددا راه اندازی کرد.

مدیرعامل توانیر تمام تلاش صنعت برق کشور را برای جلب رضایت و تامین برق پایدار مردم ایران برشمرد و از اعزام نماینده تام الاختیار توانیر به شرکت های برق و توزیع با هدف نظارت بر عملکرد مدیریت مصرف برق در استان ها خبر داد. و با پیگیری دقیق کار در محل با مدیران عامل شرکت مصاحبه کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا