اخبار روز

اقدامات رسانه ای درباره حضور کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس

اقدامات رسانه ای برای حضور کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک 2024 پاریس برای مسئولان رسانه ای کشور تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور رسانه ها و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نشست با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک ایران و امیرحسین غریب نژاد مدیرکل فرهنگی و هنری برگزار شد. تبلیغات مرکز دیپلماسی وزارت امور خارجه، علیرضا شیروی مدیرکل رسانه های برون مرزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و سردبیران رسانه های کشور در سالن اجتماعات معاونت امور رسانه های ریاست جمهوری دیدار کردند. و تبلیغات.

در ابتدا محمود خسرویفه توضیح داد که کاروان ورزشی نیاز به حمایت دارد و همه باید از ورزشکاران حمایت کنیم. وی با بیان اینکه در المپیک امسال 40 ورزشکار در 14 رشته ورزشی حضور دارند و 13 خبرنگار از ایران نیز مراسم امسال را پوشش می دهند، گفت:

وی افزود: 120 مقام از کشورهای مختلف جهان در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک فرانسه شرکت می کنند و 20 هزار خبرنگار از سراسر جهان این رویداد بزرگ را پوشش می دهند.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: کاروان جمهوری اسلامی ایران با نام خادم الرضا و شعار صلح برای کودکان در المپیک پاریس شرکت می کند.

در ادامه علیرضا غریب نژاد به ابعاد مختلف المپیک 2024 پاریس نسبت به دوره های قبل اشاره کرد و گزارشی از مشکلات پیگیری شده در وزارت امور خارجه در خصوص اعزام کاروان ورزشی المپیک کشور در ماه های گذشته المپیک ارائه کرد.

در پایان این نشست که 33 نفر از مدیران رسانه های کشور اعم از خبرگزاری ها، روزنامه ها و خبرگزاری ها حضور داشتند، به سوالات و شبهات حاضران پاسخ داده شد.

لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فرهنگی و سیاسی المپیک پاریس، بهره‌برداری از ظرفیت‌های بسترهای بخش خصوصی، تاکید بر حضور هر چه بیشتر خبرنگاران کشور، لزوم ایجاد توقعات معقول و منطقی از سوی رسانه‌ها در خصوص عملکرد کاروان هیئت بازی ها و … از جمله نکاتی بود که توسط مدیران رسانه مطرح شد. وی در این جلسه حضور داشت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا