اخبار روز سینما

تیزر قسمت هفتم از فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر شد

تیزر قسمت هفتم از فصل دوم سریال خاندان اژدها (House Of The Dragon) که پس از پخش قسمت 6 منتشر شد، رویارویی رینیرا با پسر نامشروع لرد کورلیس را نشان می‌دهد.

تریلر قسمت 7 از فصل دوم سریال خاندان اژدها به وقایع دومین قسمت پایانی این فصل اشاره می‌کند. مرگ «رینیس» و «ملیس» در نبرد در آرامگاه کلاغ‌ها یک ضایعه‌ی بزرگ برای سیاه‌‌ها بود و ملکه «رینیرا» یکی از اعضای باارزش شورای کوچک و یک اژدهای کارآزموده‌اش را از دست داد.

در پایان قسمت 5 از فصل دوم سریال خاندان اژدها، «جیس» و «رینیرا» نقشه‌ای برای تغییر روند جنگ می‌کشند. آن‌ها می‌خواهند با پیدا کردن افراد دیگر با خون والیریایی، سواره‌ی اژدهای بدون سوار در دراگون‌استون، از جمله «ورمیتور»، «سیلوروینگ» و «سی‌اسموک» را به دست بیاورند.

دانلود فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) با زیرنویس فارسی


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر قسمت هفتم از فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر شد

حالا، پس از پخش قسمت ششم، شبکه‌ی Max تریلر قسمت 7 فصل دوم سریال خاندان اژدها را منتشر کرده است. تریلر قسمت هفت فصل دوم خاندان اژدها دقیقاَ از پایان قسمت 6 شروع می‌شود. در این تریلر، «رینیرا» با سوارکار جدید اژدهای «سیسموک»، یعنی «آدام هال» روبرو می‌شود. در همین حال، در هارن‌هال، «دیمون» با ارباب جدید ریورران، «اسکار تالیِ» جوان، وارد مذاکره می‌شود.

قسمت 6 از فصل دوم سریال خاندان اژدها در تضاد با نبرد پر زد و خورد در آرامگاه کلاغ‌ها در قسمت 4، یک قسمت دیگر با ریتم کند و حال و هوای تیره‌تر بود.

در پایان قسمت 6، «سیسموک» در واقع «آدام هال» را به عنوان سوار خود انتخاب می‌کند. «آدام» یکی از پسران نامشروع «کورلیس» است و بنابراین بخشی از خاندان ولاریون محسوب می‌شود و «سیسموک» اژدهایی است که قبلاً «لنور» سوار آن بود.

در تریلر قسمت 7 نشان داده می‌شود که «رینیرا» با «آدام» روبرو می‌شود. اگرچه وفاداری او امکان دارد نامشخص به نظر برسد، اما پدرش «کورلیس» با «رینیرا» هم‌پیمان است و حالا او دست راست ملکه است؛ بنابراین به احتمال زیاد او به جبهه‌ی آن‌ها ملحق می‌شود و در اصل «رینیرا»، «سیسموک» را برای سیاه‌ها تصاحب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال خاندان اژدها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا