اخبار روز سینما

جدیدترین عکس های سعید راد + مصاحبه با سعید راد


به گزارش بازتاب آنلاین سعید راد بازیگر باتجربه ایرانی بود. سعید راد متولد 1324 است. سعید راد امروز در آستانه 80 سالگی دار فانی را وداع گفت. هم اکنون سریال سرمین مداری با بازی سعید راد شکبا در حال پخش است. گفت و گوی کوتاه سعید راد را در زیر می خوانید.

کار سعید راد
من و مسعود کیمیایی کتابخانه های غنی و کاملی داشتیم که قبل از انقلاب در بین هنرمندان شهرت داشت. البته من از کتاب ها برای دکوراسیون استفاده نکردم و بیشتر آنها را خواندم.


ورزش مورد علاقه
من در جوانی یک توپ انداز حرفه ای بودم و هر روز کاسه بازی می کردم، اما این سال ها وقت کمتری دارم. برنامه ورزش صبحگاهی من با پیاده روی در ورزشگاه هنگام شروع می شود. این روزها ایروبیک و دوچرخه سواری را ترجیح می دهم. آنقدر خودم را در دوچرخه سواری پیشرفت کرده ام که می توانم تا قهرمانی بروم و به تیم ملی بروم! (خندان)

سعید راد

جلد: سعید راد
سعی می کنم لباس های مرتب و هماهنگ بپوشم اما بعد از بازگشت به ایران از مبلمان 10 سال پیش استفاده می کنم. در صورت استفاده از ابزار و لباس مناسب می توان سال ها از آن استفاده کرد. به نظر من خرید محصولات با برندهای معتبر به صرفه است. ارائه وسایل دو کاره مانند مبل تختخواب شو نیز به اقتصاد خانواده کمک می کند. البته بعضی ها می خواهند با برندهای معروف هویت، اصالت و کلاس پیدا کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا