اخبار روز

زائران اربعین صدور گذرنامه خود را به روزهای آخر موکول نکنند

مسئول حراست استانداری تهران گفت: زائران اربعین صدور گذرنامه خود را به روزهای پایانی صفر موکول نکنند.

به گزارش ایرنا، محسن نایبی شامگاه یکشنبه در هفتمین جلسه ستاد اربعین استان تهران با تشریح ضرورت ارائه خدمات به زائران اباعبدالله از ابتدا، اظهار داشت: استقرار موکب در پایانه های مسافربری از جمله پایانه اتوبوسرانی. ترمینال سلام فرودگاه امام (ره) و همچنین ایستگاه های قطار ضروری است.

وی با بیان اینکه ثبت نام زائران در سامانه سماح برای تشرف به عتبات عالیات در ایام اربعین ضروری است، از زائران خواست صدور گذرنامه را به روزهای قبل از اربعین موکول نکنند و از این پس صدور گذرنامه را آغاز کنند.

نایبی در خصوص اخذ گذرنامه زیارتی با بیان اینکه اعتبار این گذرنامه ها پنج سال است، افزود: کسانی که تمایل به اخذ گذرنامه زیارتی دارند می توانند از طریق سامانه پلیس اینجانب اقدام کنند.

جانشین ستاد اربعین استان تهران از زائران اربعین حسینی خواست قبل از سفر از اعتبار بیش از شش ماهه گذرنامه خود اطمینان حاصل کنند. در صورتی که به هر دلیلی گذرنامه آنها آسیب دید مراتب را به پلیس گذرنامه اطلاع دهند.

180 نفر از کارکنان ستاد اربعین استان تهران در شهر نجف سازماندهی شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران با اعلام تقسیم وظایف و ساماندهی 180 نفر از کارکنان ستاد اربعین در نجف گفت: از ابتدای سال ادارات آب و برق استان تهران نیز خواهند بود. مستقر در این شهر

قدرت الله شفیقی در ادامه افزود: با هدف ارتقای سطح خدمات، مقرر شد گروه هایی از ادارات آب و برق استان ها از ابتدای ماه صفر در نجف مستقر شده و اقدامات لازم را برای رفع نیازها انجام دهند. ستاد اربعین استان در این منطقه.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران تاکید کرد: با تجربه ای که از سال گذشته به دست آورده ایم، تمام تلاش خود را می کنیم تا در ایام اربعین خدمات بهتری به زائران اباعبدالله ارائه کنیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا