اخبار روز

رقیب جدید بازی. همستر مبارزه ای که دلار می دهد فرا رسیده است!


به گزارش مانیبان، درست زمانی که همستر مبارزه به دلیل آپدیت در دسترس نبود، توجه کاربران معطوف به یک بازی جدید بود و آن گلکسی فاکس بود.

بازی محبوب همستر نبرد در 15 جولای با اختلالات جدی روبرو شد که باعث ترس در بین کاربران شد. اما مشخص شد که دلیل تعلیق موقت به روز رسانی است. همستر جنگی بوده است. با این حال، قطع موقت آن منجر به رشد بازی جدیدی به نام گلکسی فاکس شد.

پلتفرم های بازی یکی آنها جنبه های ضروری توسعه بلاک چین هستند. آینده متعلق به توسعه دهندگانی است که توانایی ایجاد یک بازی سرگرم کننده را دارند و کاربران را به بخشی از یک جامعه معنادار تبدیل می کنند.

گلکسی فاکس دقیقاً همین رویکرد را در پیش گرفته است. به نظر می رسد این بازی کسب درآمد با راه حل خلاقانه خود، صحنه memecoin را متحول کند. گلکسی فاکس در ماه آوریل در فهرست Uniswap قرار گرفت و ثابت کرده است که در بین معامله گران جدید و با تجربه موفق شده است.

بازی همستر نبرد دچار اختلالات قابل توجهی شد. این مشکل جان کاربران را به وحشت انداخت. بازی در حال حاضر بازگشته است و تیم سازنده X یک به روز رسانی را اعلام کرده است که به دلیل برخی از مشکلات در حال رفع است. همستر این بازی بسیار موفق است و بیش از 200 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این ارقام نشان دهنده اهمیت بازی ها در جلب توجه کاربران است.

برنامه همستر مبارزه با قرار دادن یک توکن بومی در شبکه باز (TON) هیجان زیادی ایجاد کرد. توکن‌های کریپتو به بازیکنان اجازه می‌دهند تا به طور موثر در مدیریت پلتفرم شرکت کنند و در این فرآیند جوایزی کسب کنند.

گلکسی فاکس آماده مبارزه است همستر بودن

به هر حال، برای همستر مسابقه اتفاق افتاد، گلکسی فاکس از نظر عرضه توکن پیشتاز شد. توکن پلتفرم بازی در ماه آوریل برای کسب درآمد فعال شد و بازی کمی پس از آن در ماه می عرضه شد. این ساختارها تضمین می‌کردند که توسعه بازی و فروش توکن‌ها همزمان بوده و هیچ وقفه‌ای ایجاد نمی‌شود.

گلکسی فاکس درک عمومی از memecoin ها را به سمت بهتر شدن تغییر داده است. دیگر خبری از کپی کور دوج کوین نیست. این چشم انداز گلکسی فاکس را هدایت می کند و رویکردی جسورانه به آن می دهد. این بازی شامل بازیکنانی می‌شود که شخصیت‌های روباه دیجیتال را برای مبارزه با نبردهای هیجان انگیز پرورش می‌دهند. بازیکنان جوایز مختلفی دریافت می‌کنند، از جوایز ساده گرفته تا مجموعه‌های نادر NFT. این پاداش ها انگیزه ای قوی برای مشارکت ایجاد می کنند زیرا مشارکت سودآور است.

همستر کامبت و گلکسی فاکس شباهت های زیادی دارند. هر دو با بازی های ساده اما هیجان انگیز جوامع شگفت انگیزی ایجاد کرده اند. هر دو در مراحل مختلف ایجاد پلتفرم های توکن شده برای کاربران خود هستند که به طور قابل توجهی آنها را توانمند می کند.

پس از یک شروع قوی، GFOX همچنان در رادار memecoin رشد می کند و در مسیر تبدیل شدن به memecoin 1 دلاری بعدی است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا