اخبار روز سینما

تاروت خوانی روزانه / تاروت خوانی فردا شنبه 30 تیر 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین تاروت خوانی یکی این یکی از روش های پیش بینی و تفسیر بر اساس کارت های تاروت است. این روش اغلب برای پیش بینی و تفسیر وضعیت فعلی و آینده یک فرد استفاده می شود. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که توسط خواننده تفسیر می شود. خواندن تاروت معمولاً با توجه به موضوع و مفهوم هر کارت توسط خواننده انجام می شود و می توان آن را به عشق، شغل، سلامت و غیره تعبیر کرد. می تواند در مناطق مختلف استفاده شود. این روش عموماً توسط افرادی که تجربه و دانش در نحوه تفسیر کارت های تاروت دارند استفاده می شود و به عنوان یک روش سنتی و رایج پیش بینی و تفسیر استفاده می شود.

فروردین

نماد: شعبده باز

اصالت/ابتکار/مهارت/اراده قوی/اعتماد به نفس/ماموریت

اردیبهشت ماه

نماد: شجاع – جهت مخالف

فرد حریص و متکبر/بی مسئولیت/عجله/عدم تمرکز/رکود و رکود در مسائل مالی/فرد مرموز و یواشکی/حماقت/خیانت/سوءاستفاده/ظلم/مشکل/شخص غیرقابل اعتماد/فریب/خیانت/منفی

خرداد

نماد: محاکمه

ترمیم / سلامت / تصمیم مهمی که باید گرفته شود / احتیاط / درمان بیماری / خیرخواهی / عدالت / قضاوت

تیر

نماد: نوباو

جوان مهربان / شفقت / مهربانی / امکان تولد / خبر جدید / محقق / محقق / فردی مهربان و بخشنده / تحصیل

مرداد

نماد: زن خونگرم

بانوی چوب ترسیم زنی با افکار مستقل و والا، مثبت و حامی، علاقه مند به آزادی عمل و انتخاب خود است. / مهم نیست که بانوی گرز چگونه در زندگی شما ظاهر می شود، تحت تاثیر انرژی مثبت و ویژگی های قدرتمند او قرار بگیرید. / قدم هایی بردارید تا به شما کمک کند تا به جلو بروید و رشد کنید.

شهریور

نماد: توافق

این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. / مژده از نیل به مکسود / دو جام نشان دهنده برقراری پیوند در هماهنگی کامل / نماد دو جام پیام پایان جدایی و جدایی است.

مهر‌

نماد: اضطراب

صبر / تلاش برای غلبه بر نگرانی ها و اضطراب های ذهنی یا عاطفی / اعتماد به نفس / امیدوار بودن / پذیرایی از تشویق دیگران. / مشخص می شود.

آبان

نماد: پنهان شدن

داری از چیزی فرار میکنی / یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، زحمت و غیره. ممکن است مواجه شوید. / انتخاب این کارت پیش بینی می کند که مشکلاتی به وجود بیاید که نیاز به توجه دارد. / یافتن راه حل / از فرصت ها برای مقابله با یک موقعیت بحرانی یا دشمنان و دردسرسازان استفاده کنید

آذر

نماد: به سوی اهداف بالاتر

شما انرژی کافی برای موقعیت ها یا افرادی گذاشته اید که تلاش ها و فداکاری های شما را جبران نمی کنند. / هر چه بیشتر سعی کنید به یک رابطه ساختگی نیرو و جان تازه ای بدهید، احساس ضعف و پوچی بیشتری خواهید داشت. / به ندای قلبت گوش کن و از درون راهنمایی بجوی!

دی

نماد: پیروزی پس از تلاش

وحدت انرژی ها نوید پیروزی را می دهد. / طبق برنامه ها و برنامه های خود پیش بروید. / موفقیت بعد از کار سخت به دست می آید / زمانی است که به خود و قدرت خود اعتماد کنید و اهداف خود را کامل کنید. / تا زمانی که استعداد خود را به بهترین شکل برای رسیدن به این هدف به کار ببرید، پاداشی را که شایسته آن هستید دریافت خواهید کرد.

بهمن

نماد: خطا

از بحث های غیر ضروری بپرهیزید، در غیر این صورت ضرر خواهید کرد. / مشاجره و اختلاف نظر در مورد نحوه انجام کارها، درگیری بین دو یا چند نفر، بحران را تشدید می کند. در این مرحله هیچ ارتباط واقعی بین افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به گوش دادن به صحبت های طرف مقابل نیستند. علیرغم پیروزی در این مبارزه، خسران زیادی وجود دارد که فرصت های یادگیری و رشد معنوی را فراهم می کند.

اسفند

نماد: پشتیبانی

اکنون زمان مناسب و فرخنده ای برای برنامه ریزی و اجرای تعهدات و برنامه های بلندمدت است. / برای تغییر یا حرکت جدید به قدرت خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ به جلو حرکت کنید. / شرایط فعلی را با رهبری هوشمندانه کنترل کنید و بهترین ها را ارائه دهید. امکاناتی برای پیشرفت شما و عزیزانتان


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا