اخبار روز سینما

انی؛ سعید راد در بیمارستان بستری شد/ برای سلامتی اش دعا کرد

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایسنا، در خصوص دغدغه ها و پیگیری های هنرمندان سینما و مدیریت خانه سینما در خصوص وضعیت سلامت این بازیگر سینما و تلویزیون، تقدیم به سعید راد، دختر سعید راد شد. سعید راد. او از طرف خانواده و برادرش اظهاراتی را بیان کرد.

نگاه راد با اشاره به مشکلات جسمی سعید راد (بازیگر سینما) در یک سال اخیر گفت: شهریور سعید راد که ماه گذشته بر اثر سقوط در منزل مجروح شده بود، پس از مراجعه به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. او از بیمارستان مرخص شد، در خانه استراحت کرد و یک ماه بعد توانست با واکر راه برود. .

وی ادامه داد: روند بهبودی ادامه داشت تا اینکه مشکل قبلی به دلیل قرار نگرفتن خوب پروتز مورد استفاده بر روی کمرش دوباره بروز کرد و پس از مراجعه به بیمارستان مجددا تحت عمل جراحی قرار گرفت و به مدت هشت هفته به طور مداوم فیزیوتراپی انجام شد. اما متاسفانه با وجود فیزیوتراپی دیگر نمی توانست راه برود.

نگاه راد با اشاره به اینکه سعید راد هم اکنون 79 ساله است، ادامه داد: از اواخر سال گذشته با وجود مخالفت من و خانواده اش، مشکلات دیگری از جمله عفونت ریه و مثانه به مشکلات راه رفتن وی اضافه شد که تحت درمان قرار گرفتند. با رضایت خود اقدام به جراحی کرد، اما متأسفانه عمل جراحی موفقیت آمیز بود. نبود.

فرزند سعید راد با اشاره به اینکه این بازیگر حدود 10 ماه است که بیمار است، گفت: وی در حال حاضر تحت نظر پزشک است. یکی او در کلینیک های تهران تحت درمان است اما دو ماه است که روند درمانش خوب پیش نمی رود و بهبودی در وضعیتش دیده نمی شود.

وی از عموم مردم و علاقمندان سعید راد خواست برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و افزود: در این مدت هواداران، سینماگران و خانه های سینمایی وضعیت پزشکی او را زیر نظر داشتند و از همه دوستان کمال تشکر را دارم.

نگاه راد خاطرنشان کرد: به درخواست او و خانواده اش تاکنون هیچ خبر و تصویری از سعید راد منتشر نشده است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا