اخبار روز

نحوه خرید انواع سکه در صرافی


به گزارش مانیبان، اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادلات ارزی با اشاره به روند خرید سکه طلا در این مرکز گفت: فرآیندی که به متقاضیان حراج سکه در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران واگذار می شود، این است. روش حراج به اصطلاح هلندی است و افرادی که برای دریافت سکه اقدام می کنند باید مراحل احراز هویت، واریز و ثبت سفارش را از طریق سامانه market.ice.ir انجام دهند. لذا متقاضیان می بایست حداکثر ظرف مدت سه ساعت (از زمان شروع حراج) سفارش خود را از طریق سامانه مذکور ثبت نمایند.

وی افزود: نکته مهم این است که قیمت و پیشنهاد قیمت از طریق متقاضی انجام می شود و بسته به وضعیت بازار سکه می توانند پیشنهاد قیمت خود و حداکثر پنج ربع، نیم یا تمام سکه را ثبت کنند. یا پنج قطعه ترکیبی از این موارد می تواند ثبت سفارش کند.

بر اساس اطلاعیه مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران، سخنگوی این مرکز گفت: با توجه به بازه قیمتی مشخص شده، متقاضیان برنده حراج سکه (از بالاترین قیمت تا کمترین قیمت) مشخص می شوند. کم). ، و پس از اعلام نتایج برندگان، نتایج مزایده از طریق سامانه ارسال و به صورت پیامکی برای برندگان ارسال می شود و این افراد پس از اعلام نتایج هفت روز کاری فرصت دارند تا خود را دریافت کنند. ارز از طریق شعب بانک های مشخص شده در سامانه.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا