اخبار روز سینما

فعال شدن مجدد اکران تابستانی با اکران شش فیلم از ابتدا تا میانه مرداد ماه | مهران، سعید و محسن گرمابخش در گیشه تابستانی به پیروزی رسیدند

با آغاز اکران فیلم های «6 صبح» به کارگردانی مهران مدیری، «پول و مهمانی» به کارگردانی سعید سهیلی و «مصاب شیرین 2» به کارگردانی علیرضا داودنژاد از چهارشنبه 3. مرداد، اکران تابستانی رونق بیشتری خواهد داشت و احتمال تغییر جایگاه دو فیلم سینمایی «تمساح خونین» و «تگزاس 3» وجود دارد. علاوه بر این فیلم ها «روزی روزی آبادان» با بازی محسن تنابنده و فاطمه معتمدآریا بالاخره برای اکران تایید شد و به زودی اکران می شود. اکران دو فیلم «قلب رقه» و «سودابه» در تابستان ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازتاب آنلاین، از چهارشنبه سوم مرداد فضای سینماها تغییر خواهد کرد. در حال حاضر سه فیلم در آستانه اکران هستند و امروز یکشنبه 10 تیرماه قرارداد اکران سه فیلم دیگر نیز ثبت شد. گفتنی است، شش فیلم سینمایی در دومین اکران تابستانی به سینماها اضافه خواهند شد.

«6 صبح” به کارگردانی مهران مدیریپول و مهمانیبه کارگردانی سعید سهیلی ورنج شیرین است 2به کارگردانی علیرضا داودنژاد از روز سوم مرداد آنها روی صفحه ظاهر می شوند. از فیلم های ساخته شده توسط کارگردانان سرشناس و با تجربه می توان انتظار فروش باکس آفیس آنها را داشت.

مشکل اکران فیلم «روزی روزی آبادان» به لطف حضور فاطمه معتمدآریا برطرف شد و این فیلم در دومین اکران تابستانی اکران می شود.

«روزی روزگاری آبادانبه کارگردانی حمیدرضا آذرنگ ماه گذشته به عنوان یکی این فیلم به عنوان یکی از گزینه های اکران تابستانی اعلام شده بود که به دلیل همزمانی با انتخابات و آغاز ماه محرم لغو شد و حالا امروز نام این فیلم در بین آثاری قرار گرفته است که پروانه اکران آن ها به چشم می خورد. امضا شده است. تاریخ اکران این فیلم مشخص نیست اما به احتمال زیاد به زودی اکران خواهد شد. محسن تنابنده و فاطمه معتمریا در این فیلم با هم هستند. پخش کننده این فیلم «خانه فیلم» است و گروه اصلی آن از سوی پردیس هنری شهر آفتاب شیراز تعیین شده است.

«قلب رقهاین فیلم دیگر به کارگردانی خیرالله تقیانی پور است که امروز اکران شد. در این فیلم برای اولین بار شهرام حقیقت دوست، شادی مختاری، فرهاد قائمیان، هدایت هاشمی و محمدرضا شریفی نیا به ایفای نقش می پردازند. بهمن سال گذشته در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم یک داستان عاشقانه در دل بحران ایجاد شده توسط داعش است. این ساخته تقیانی پور توسط «شهر فرنگ» زیر نظر سینما «فرهنگ» اکران می شود.

فیلم سینما “سودابهبه کارگردانی محمدعلی سجادی گزینه دیگری برای اکران تابستانی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۶ است و آرمان درویش، ساناز سعیدی، آناهیتا درگاهی، رویا تیموریان، ستاره اسکندری و رضا بابک به ایفای نقش می پردازند. «سودابه» یک درام جنایی است که ماجراهای آن در یک خانواده روایت می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا