اخبار روز سینما

بیوگرافی بن افلک / از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام واقعی: بنجامین جیزا افلک

نام مستعار: بن افلک

تاریخ تولد: 15 اوت 1972

محل تولد: برکلی، کالیفرنیا

محل زندگی: آمریکا

اردیبهشت ماه: 192 متر

حرفه: بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، فیلمنامه نویس

زندگینامه

بن افلک، بیوگرافی بن افلک، بن افلک و جنیفر لوپز

بن افلک او در 15 آگوست 1972 در برکلی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. پدرش تیم افلک یک فیزیکدان و مادرش کریستین یک پروفسور بود. پدرش اسکاتلندی تبار، در جوانی آرزوی بازیگر شدن را داشت. او همچنین رابطه خوب و صمیمی با داستین هافمن و بلیت دانر (مادر گوئینت پالترو) داشت، اما اعتیاد او مانع از بازیگر شدن او شد.

پدر بن افلک با تنها گذاشتن خانواده اش به کالیفرنیا رفت و به عنوان فیزیکدان مشغول به کار شد. پس از طلاق والدین بن افلک، در سال 1984 بن به همراه مادر و برادرش کیسی به ماساچوست نقل مکان کردند.

مادرش که دو فرزندش را به تنهایی بزرگ کرده بود، دوست داشت بن افلک هم مانند او معلم شود، اما بن را به سمت بازیگری سوق داد. بن افلک در ۷ سالگی نقش کوچکی در فیلم سفر میمی بازی کرد و از همان جا جرقه بازیگر شدن در ذهن بن افلک روشن شد.

او در این سریال با مت دیمون آشنا شد و بهترین دوستان آنها شد. آنها با هم در تست های بازیگری شرکت کردند و نقش های کوچک و فرعی را در فیلم ها و سریال ها بازی کردند.

آغاز فعالیت جدی بن افلک.

کوین اسمیت کارگردان مشهور هالیوود در سال 1995 با بن افلک جوان سر صحنه فیلم Passage Rounds آشنا شد و در سال 1997 به بن افلک پیشنهاد شد نقش اصلی فیلم (به دنبال امی) به کارگردانی کوین اسمیت را دریافت کند. این فیلم باعث شهرت بن نشد و تنها مزیت این فیلم رشد حرفه ای او بود. اما برای کوین اسمیت، کارگردان خوب بود و توانست نقش مهمی را در آینده به دست آورد.

بن افلک بتمن، همسر بن افلک، فیلم های بن افلک

وضعیت رابطه بن افلک

بن افلک از زمانی که بازیگر شد، در مورد روابط خود بسیار باز بوده است. او در سال 1997 با گوئینت پالترو هنرپیشه ارتباط برقرار کرد. قبل از بن، پالترو با برد پیت در ارتباط بود و زمانی که او با بن شروع به رابطه کرد تازه از هم جدا شده بودند، اما در نهایت به جدایی منجر شد، حتی اگر آنها به عنوان معروف بودند. زوج ایده آل هالیوود

بن افلک تا سال 2002 در رابطه نبود، اما شایعه شده بود که او با بازیگرانی مانند نیکول کیدمن، ساندرا بولاک و فامکه یانسن رابطه دارد، اما هیچ کس آن را تایید نکرد.

بن افلک در سال 2002 با جنیفر لوپز در صحنه فیلمبرداری Gilly آشنا شد و آنها رابطه خود را علنی کردند. اما این دو تنها چهار روز قبل از عروسی از هم جدا شدند.

زمانی که بن افلک از جنیفر لوپز جدا شد، او و همبازی اش در پرل هاربر و جنیفر گارنر رابطه خود را آغاز کردند و در انظار عمومی دیده شدند. تا اینکه در سال 2005 در دریای کارائیب مخفیانه ازدواج کردند. ثمره این ازدواج دو دختر و یک پسر به نام های ویولت آن، سرافینا رز الیزابت و ساموئل است.

این رابطه تنها 12 سال به طول انجامید و در سال 2017 از هم جدا شدند.دلیل این جدایی رابطه افلک و پرستار بچه است و بن تلاش زیادی کرد تا رابطه خود را با جنیفر گارنر حفظ کند اما موفق نشد و در نهایت به جدایی ختم شد.

در سال 2021، بن افلک دوباره با جنیفر لوپز رابطه برقرار کرد و این رابطه همچنان ادامه دارد.

عکس های بن افلک بن افلک و همسرش فرزندان بن افلک

حقایقی در مورد بن افلک

نام او در میان 50 فرد جذاب روی کره زمین قرار دارد.

رشته تحصیلی بن افلک امور خاورمیانه است.

او استعداد خاصی در بازی پوکر دارد. یکی او یک بازیکن پوکر حرفه ای است.

او فوبیای پرواز دارد.

او نیز مانند پدرش به الکل معتاد بود، اما اکنون آن را ترک کرده است.

آنها رابطه نزدیکی با جورج کلونی دارند.

وقتی وارد دبیرستان شد آنقدر کوتاه قد بود که همه به او لقب دست و پا چلفتی دادند.

جوایز و افتخارات بن افلک

• برنده اسکار بهترین فیلمنامه گود ویل هانتینگ

• برنده گلدن گلوب برای بهترین فیلمنامه گود ویل هانتینگ

• بهترین فیلم دراماتیک و بهترین کارگردانی فیلم آرگو.

• برنده جایزه بافتا برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلم برای آرگو

• نامزد جایزه بفتا برای بهترین بازیگر مرد برای آرگو

• برنده جایزه اسکار بهترین فیلم برای آرگو

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا