اخبار روز سینما جهان

جنیفر لارنس به صورت مخفیانه صاحب فرزند شد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، به نقل از یک منبع آگاه، جنیفر لارنس بازیگر سرشناس هالیوود به دور از رسانه ها مخفیانه صاحب فرزندی شده است. گفته می شود این بازیگر 33 ساله و همسرش که مدیر گالری هنری است، در ماه مارس سال جاری صاحب پسری شده اند.

هنوز نام و جزئیات بیشتر این نوزاد به طور رسمی منتشر نشده است، اما گفته می شود جنیفر لارنس و همسرش از تکمیل خانواده خود بسیار خوشحال و هیجان زده هستند.

خبر بارداری و زایمان جنیفر لارنس از رسانه ها کاملا مخفی ماند و تاکنون هیچ عکسی از این بازیگر و فرزندش منتشر نشده است. همین موضوع باعث شده تا شایعات و گمانه زنی های زیادی در مورد این اتفاق غیرمنتظره مطرح شود.

برخی از طرفداران جنیفر لارنس به این واقعیت احترام می گذارند که این بازیگر محبوب اخبار بارداری و زایمان خود را محرمانه نگه داشته و برای او و خانواده اش آرزوی موفقیت می کنند. دیگران کنجکاو هستند که در اسرع وقت عکس ها و اطلاعات بیشتری در مورد این نوزاد ببینند و بشنوند.

منبع: ضرب الاجل

۲۴۵۲۴۵

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا