اخبار روز سینما

بازگشت «اوشین» به تلویزیون ایران

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

ایرنا: سریال «دور از خانه (اوشین)» جایگزین سریال «جواهری در قصر» از شبکه تماشا می شود.

به گزارش شبکه تماشا، سریال «سالهای دور از خانه (اوشین)» از جمعه 8 تیرماه ساعت 20:30 جایگزین سریال «جواهری در قصر» می شود.

شبکه تماشا هفته گذشته نظرسنجی را برای جایگزینی برنامه پخش سریال های شرقی برای مخاطبان آماده کرد و بر اساس این نظرسنجی مخاطبان «سال های دور از خانه (اوشین)»، «تاجر پوسان»، «امپراطور دریا» و «اوکی» را بازتاب آنلاین کردند. نوداد» در میان گزینه ها، سریال «سال های دور از وطن (اوشین)» را با 27 درصد آرا بازتاب آنلاین کردند.

سال‌های دور از خانه که به نام اوشین شناخته می‌شود، یک سریال ژاپنی است که در سال ۱۹۸۳ توسط NHK تولید و در دهه ۱۹۸۰ در ایران پخش شد.

این مجموعه داستان زندگی دختر فقیری را روایت می کند که روزی صاحب بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای در ژاپن می شود و مشکلات و سختی های ژاپن در طول جنگ جهانی دوم را شرح می دهد.

این سریال به نویسندگی هاشیدا سوگاکو و 8 کارگردان در 297 قسمت 15 دقیقه ای از 13 فروردین 1362 تا 10 اسفند 1363 تولید و نظردهی شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا