اخبار روز

ساعت کاری بانک تغییر کرده است


به گزارش مانیبان، مهدی پازوکی ظهر امروز با اشاره به گرمای بی سابقه در لرستان اظهار کرد: ساعت کاری ادارات و بانک های این استان از یکشنبه تا جمعه هفته جاری به مدت دو هفته یک ساعت کاهش می یابد.

وی افزود: کاهش روز کاری ادارات لرستان به دلیل نیاز به مدیریت مصرف برق و با هدف کمک به پایداری برق خانگی و تامین برق بخش تولیدی، صنعتی و کشاورزی اتخاذ شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان ادامه داد: تمامی ادارات، بانک ها، بیمه ها و سازمان های دولتی در این استان مشمول کاهش ساعات اداری هستند.

پازوکی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیروهای نظامی و انتظامی، نوبت‌کاران شعب معین بانک‌های عامل، مراکز درمانی و بخش‌های بیمارستان‌ها مشمول کاهش ساعت کاری ادارات نیستند و فعالیت این مراکز عادی است.

وی بیان کرد: تاکید می شود سیستم های سرمایشی یک ساعت پس از ورود و یک ساعت قبل از خروج در ادارات لرستان روشن و خاموش شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اعلام کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرهای صنعتی این استان به مدیران صنعت اصرار داشته باشند که برنامه های اعلام شده برای مدیریت مصرف برق را در نظر بگیرند.

پازوکی خاطرنشان کرد: صدا و سیما و رسانه های لرستان رعایت الگوی مصرف برق مشترکان داخلی را توصیه کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا