اخبار روز سینما

واکنش مدیر پخش به خبر احتمال شکستن رکورد ده ساله ساخت سریال داوود میرباقری پیمان جبلی: «سلمان فارسی» بدون تأخیر در 1405 پخش می شود.

پس از انتشار اخباری مبنی بر به تعویق افتادن سریال سلمان فارسی به سال 1408 و در آستانه شکستن رکورد ده ساله ساخت یک سریال، امروز چهارشنبه بیست و هفتم پیمان جبلی مدیر صدا و سیما اعلام کرد که این سریال در سال 1405 منتشر خواهد شد..

به گزارش بازتاب آنلاین، پیمان جبلی مدیرعامل سازمان صدا و سیما گفت: سریال «سلمان فارسی» از نظر حمایت مالی و برنامه کاری پیش بینی شده به بهترین شکل ممکن پیش می رود و هیچ تاخیری برای پخش «سلمان» وجود ندارد. فارسی”.

چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ساخت سریال «سلمان فارسی» حداقل تا سال 1408 ادامه دارد و به این ترتیب ساخت این سریال که از سال 1377 آغاز شده به رکورد ده سال تصویربرداری خواهد رسید. . این خبر به دلیل بودجه بالایی که هر ساله صرف ساخت این سریال می شود با انتقادهای زیادی همراه بود.

شایعات در مورد این خبر به حدی بود که پیمان جبلی شخصاً برای افشای آن اقدام کرد. جبلی در خبر منتشر شده از سوی پایگاه اطلاع رسانی سیما تاکید کرد: این سریال پرهزینه ترین، سخت ترین و پیچیده ترین است که امیدواریم از ابتدای سال 1405 پخش شود.

وی درباره احتمال تاخیر در پخش آن نیز توضیح داد: سریال «سلمان فارسی» از نظر حمایت مالی و برنامه کاری برنامه ریزی شده به بهترین شکل ممکن پیش می رود و تاخیری برای پخش «سلمان فارسی» وجود ندارد.

سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری در سال ۱۳۹۷ کلید خورد و پنج سال از شروع تولید آن می‌گذرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا