اخبار روز سینما جهان

بدلکاری جنون‌آمیز تام کروز در تصاویر مأموریت غیرممکن ۸

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Mission: Impossible 8 منتشر شده است که بار دیگر تام کروز را در موقعیتی مرگبار نشان می دهد.

به گزارش زومجی، در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Mission: Impossible 8 منتشر شده است. تام کروز که بارها برای سرگرم کردن تماشاگران جان خود را به خطر انداخته است، برای اجرای یک شیرین کاری دیوانه کننده بازگشته است. تصاویر جدید این بازیگر با استعداد را نشان می دهد که بدون چتر نجات از یک هواپیمای وارونه آویزان شده تا یک سکانس اکشن منحصر به فرد را در موقعیتی مرگبار ثبت کند.

تام کروز در نقش اتان هانت، وینگ رایمز در نقش لوتر، هنری چرنی در نقش یوجین کیتریج، سایمون پگ در نقش بنجی، ونسا کربی در نقش آلانا میتسوپلیس، هیلی آتول در نقش گریس، اسای مورالس در نقش گابریل، پم کلمنتیف در نقش پاریس، شی بریگ در نقش جاسپر تارزان دیویس در نقش دگا و ماریلا گاریگا نقش ماری را در فیلم Mission: Impossible 8 بازی می‌کنند.

شیرین کاری های دیوانه وار تام کروز در تصاویر ماموریت غیرممکن 8

جزئیات طرح ماموریت: غیرممکن 8 در حال حاضر مخفی نگه داشته شده است، اما ادامه داستان قسمت قبلی را ادامه خواهد داد. کریستوفر مک‌کاری در راس ماموریت غیرممکن ۸ قرار دارد و یکی او یکی از نویسندگان این فیلم است. این فیلم که قبلا Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two نام داشت در تاریخ ۲ منتشر شد. خرداد 1404 (23 می 2025) روی پرده سینما خواهد رفت.

شیرین کاری های دیوانه وار تام کروز در تصاویر ماموریت غیرممکن 8

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا