اخبار روز سینما

تاریخ انتشار فصل پنجم Stranger Things مشخص شد

سرانجام با آپدیت مورد انتظار در مورد تاریخ انتشار فصل پنجم Stranger Things ، طرفداران ممکن است بالاخره بتوانند زمانی حدودی برای انتشار این فصل را حدس بزنند.

فصل پنجم و پایانی این سریال محبوب نتفلیکس، مدت زیادی است که ساخته می‌شود. خبر آغاز فیلمبرداری این فصل که برای اولین‌بار در فوریه 2024 اعلام شده بود، قرار است به این سریال پایان دهد.

قرار بود فیلمبرداری این سریال تابستان گذشته آغاز شود، اما در نهایت به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران که بخش زیادی از صنعت سرگرمی را در طول سال 2023 تعطیل کرد، به تعویق افتاد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل پنجم Stranger Things

پس از ماه‌ها سکوت در مورد این سریال، شبکه‌های اجتماعی رسمی چیزهای عجیب در 15 ژوئیه 2024 (25 تیر 1403)، به‌عنوان بخشی از هشتمین سالگرد فصل 1، یک ویدیوی جدید ویژه منتشر کردند.

این ویدیو شامل نگاهی به پشت صحنه‌ی فصل 5 بود و کمی از اتفاقات این فصل پایانی را به نمایش گذاشت. به عنوان بخشی از این تیزر کوتاه، سازندگان سریال، فاش کردند که حدودا نیمی از فیلمبرداری فصل جدید را به پایان رسانده‌اند.

این موضوع به طرفداران تأیید می‌کند که سریال در چه مرحله‌ای از تولید قرار دارد و تا چه مدت زمان تا شروع فصل 5 باقی مانده است. حالا روز گذشته نتفلیکس یه صورت رسمی اعلام کرد که فصل آخر سریال Stranger Things در سال 2025 میلادی پخش خواهد شد

تاریخ انتشار فصل پنجم Stranger Things

اگر در 15 ژوئیه 2024 (25 تیر 1403)، سریال تقریباً نیمی از کار تولید را انجام داده بود، پس فیلمبرداری باید در حدود دسامبر 2024 یا ژانویه 2025 به پایان برسد. این موضوع با برآوردهای قبلی «دیوید هاربر»، بازیگر سریال، مطابقت دارد که در نوامبر 2023 گفت که فکر می‌کند فیلمبرداری سریال یک سال طول بکشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال چیزهای عجیب چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: The Direct

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا