اخبار روز سینما

وضعیت نهایی سعید راد در بیمارستان







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، نگاه راد دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شهریور سال گذشته سعید راد بر اثر سقوط در خانه مصدوم شد. وی پس از مراجعه به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. سپس از بیمارستان مرخص شد و در خانه استراحت کرد. بعد از یک ماه توانست با واکر راه برود.

وی در ادامه توضیح داد: روند بهبودی پدرم ادامه داشت تا اینکه مشکل قبلی به دلیل اینکه پروتزی که استفاده می کرد به درستی در کمرش جا نمی گرفت، عود کرد. پس از بستری مجدداً جراحی انجام شد و فیزیوتراپی مداوم به مدت هشت هفته انجام شد. این امکان وجود داشت اما متاسفانه با وجود فیزیوتراپی دیگر قادر به راه رفتن نبود.

دختر سعید راد با اشاره به اینکه پدرش در حال حاضر 79 سال سن دارد، گفت: به مرور زمان از اواخر سال گذشته مشکلات راه رفتن پدرم به مشکلات دیگری مانند ذات الریه و عفونت مثانه اضافه شد و با وجود مقاومت من. این خانواده با رضایت خودشان تحت عمل جراحی قرار گرفتند که متاسفانه موفقیت آمیز بود نبود.

وی با اشاره به اینکه سعید راد حدود ده ماه است که در بیمارستان بستری است، گفت: پدرم هم اکنون تحت نظر پزشک است. یکی او در کلینیک های تهران تحت درمان است اما دو ماه است که روند درمان خوب پیش نمی رود و حالش بهتر نشده است.

نگاه راد از عموم مردم و هواداران سعید راد خواست تا برای سلامتی این بازیگر دعا کنند و گفت: در این مدت هواداران، فیلمبرداران و خانه های سینما سلامت او را زیر نظر داشتند و از همه دوستان کمال تشکر را دارم. به درخواست او و خانواده اش هیچ پیام و تصویری از سعید راد منتشر نشده است.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا