اخبار روز سینما

وضعیت غم انگیز سعید راد / برای سعید راد دعا کنید

به گزارش بازتاب آنلاین بر اساس گزارش های منتشر شده سعید راد در بیمارستان بستری است. سعید راد یک شخصیت شناخته شده ایرانی است. سعید راد این روزها در حال پخش سریال سرمین مداری از شبکه سه سیما است. در پی نگرانی ها و پیگیری های هنرمندان سینما و مدیریت خانه سینما در خصوص وضعیت سلامتی و سلامت سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون، دختر سعید راد به نمایندگی از خانواده و برادر وی اظهاراتی را ارائه کرد.

نگاه راد با اشاره به مشکلات جسمی سعید راد (بازیگر سینما) در یک سال اخیر گفت: شهریور سعید راد که ماه گذشته بر اثر سقوط در منزل مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از آن از بیمارستان مرخص شد و در خانه استراحت کرد و یک ماه بعد توانست با واکر راه برود. .

ایسنا ادامه داد: روند بهبودی ادامه داشت تا اینکه در گذشته به دلیل قرار ندادن مناسب پروتز بر روی کمر، مشکل مجدداً نمایان شد و پس از مراجعه به بیمارستان مجدداً تحت عمل جراحی قرار گرفتند و به مدت هشت هفته تحت فیزیوتراپی مستمر قرار گرفتند. اما متأسفانه با وجود فیزیوتراپی، دیگر قادر به راه رفتن نبودند.»

نگاه راد با اشاره به اینکه سعید راد هم اکنون 79 ساله است، ادامه داد: از اواخر سال گذشته با وجود مخالفت من و خانواده اش، مشکلات دیگری از جمله عفونت ریه و مثانه به مشکلات راه رفتن وی اضافه شد که تحت درمان قرار گرفتند. با رضایت خود اقدام به جراحی کرد، اما متأسفانه عمل جراحی موفقیت آمیز بود. نبود.

فرزند سعید راد با اشاره به اینکه این بازیگر حدود 10 ماه است که بیمار است، گفت: وی در حال حاضر تحت نظر یک پزشک در آنکارا است. یکی او در کلینیک های تهران تحت درمان است اما دو ماه است که روند درمانش خوب پیش نمی رود و بهبودی در وضعیتش دیده نمی شود.

وی از عموم مردم و هواداران سعید راد خواست برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و افزود: در این مدت هواداران، اهالی سینما و خانه سینما وضعیت پزشکی او را زیر نظر داشتند و از همه دوستان کمال تشکر را دارم.

نگاه راد خاطرنشان کرد: به درخواست او و خانواده اش تاکنون هیچ خبر و تصویری از سعید راد منتشر نشده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا