اخبار روز سینما

وضعیت سلامتی سعید راد در حال حاضر چگونه است؟







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ نگاه راد در خصوص مشکلات جسمانی سعید راد در سال گذشته گفت: شهریور سال گذشته سعید راد بر اثر سقوط در خانه مصدوم شد. وی پس از مراجعه به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. او متعاقباً از بیمارستان مرخص شد و با کمک واکر در خانه استراحت کرد.

وی ادامه داد: روند بهبودی وی ادامه داشت تا اینکه به دلیل عدم جابجایی پروتز مورد استفاده در کمر، مشکل قبلی مجدداً عود کرد و پس از مراجعه به بیمارستان مجدداً جراحی انجام شد و به مدت هشت هفته فیزیوتراپی مستمر انجام شد. اما متاسفانه با وجود فیزیوتراپی، دیگر قادر به راه رفتن نبود.

وی با اشاره به اینکه سعید راد 79 ساله است، ادامه داد: به مرور زمان از اواخر سال گذشته مشکلات راه رفتن او به مشکلات دیگری مانند ذات الریه و عفونت مثانه اضافه شد و با وجود مقاومت من و خانواده اش، با رضایت خودش عمل شد ولی متاسفانه عمل موفقیت آمیز بود نبود.

نگاه راد با اشاره به اینکه سعید راد حدود 10 ماه است که در بیمارستان بستری است، گفت: وی هم اکنون تحت مراقبت های پزشکی است. یکی او در کلینیک های تهران تحت درمان است اما دو ماه است که روند درمان خوب پیش نمی رود و حالش بهتر نشده است.

نقا راد از عموم مردم و دوستداران سعید راد خواست برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و افزود: در این مدت هواداران، اهالی سینما و سینما سلامت او را زیر نظر داشتند و از همه دوستان کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد: به درخواست او و خانواده اش هیچ پیام و تصویری از سعید راد منتشر نشد.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا