اخبار روز سینما جهان

فرانسیس فورد کاپولا یک جایزه دیگر می‌گیرد/ تجلیل در مرکز کندی

کارگردان برنده اسکار فرانسیس فورد کاپولا امسال در مرکز کندی مورد تقدیر قرار می گیرد.

مهرنوشت: کاپولا که اخیراً با جدیدترین فیلمش «مگالوپولیس» در جشنواره کن حاضر شده است، از همکاری با هنرمندان بزرگ و انسان های فوق العاده در طول زندگی حرفه ای خود ابراز خرسندی کرد و افزود: هرگز از یادگیری و افتخار دست نمی کشم. هیچ چیز بهتر از بودن در کنار کسانی نیست که به من الهام بخشیدند، کسانی که به آنها نگاه کردم و در روزهای تاریک مرا تشویق کردند.

گروه راک Great Full Dead، بانی رایت خواننده و ترانه سرای برنده گرمی، آرتورو سندووال نوازنده جاز و تئاتر آپولو کاپولا از جمله دریافت کنندگان جوایز مرکز کندی 2024 هستند.

هر یک از این چهره ها بارها به دلیل موفقیت های هنری خود مورد تجلیل قرار گرفته اند. از سال 1978، مرکز افتخارات کندی سالانه افرادی را که تار و پود فرهنگ را از طریق هنرهای نمایشی گسترش داده اند، شناسایی و تجلیل می کند.

مریل استریپ در سال 2011 دریافت کننده این جایزه بود و پس از او در سال های بعد داستین هافمن، شرلی مک لین، تام هنکس، جورج لوکاس، آل پاچینو، نورمن لیر و سالی فیلد از دیگر دریافت کنندگان این جایزه در بخش سینمایی آن بودند. . بیلی کریستال سال گذشته این جایزه را از دست رابرت دنیرو دریافت کرد و کوین هارت نیز یکی دیگر از افرادی بود که با این جایزه تجلیل شد.

مراسم اهدای جوایز امسال در مرکز کندی در 8 دسامبر (18). آذر) برگزار خواهد شد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا