اخبار روز سینما

آخرین وضعیت جسمانی سعید راد اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

برنا: در پی نگرانی و رصد هنرمندان سینما و مدیریت سالن سینما، دختر سعید راد به نمایندگی از خانواده توضیحاتی در خصوص وضعیت سلامت و وضعیت این بازیگر سینما و تلویزیون سعید راد ارائه کرد.

نگاه راد دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به مشکلات جسمی سعید راد در یک سال گذشته گفت: شهریور سعید راد سال گذشته پس از سقوط در منزل مجروح شد و پس از مراجعه به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و سپس مرخص شد و در منزل استراحت کرد و پس از یک ماه توانست با واکر راه برود. .

وی در ادامه توضیح داد: روند بهبودی پدرم ادامه داشت تا اینکه به دلیل قرار ندادن مناسب پروتز مورد استفاده مجدداً مشکل گذشته نمایان شد و پس از مراجعه به بیمارستان مجدداً تحت عمل جراحی قرار گرفت و به مدت هشت هفته فیزیوتراپی را ادامه داد. امکانش بود اما متاسفانه با وجود فیزیوتراپی دیگر نمی توانستم راه بروم.

دختر سعید راد با اشاره به اینکه پدرش در حال حاضر 79 سال سن دارد، گفت: به مرور زمان از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری مانند عفونت ریه و مثانه به مشکلات راه رفتن پدرم اضافه شد و علیرغم مخالفت من و آقای دکتر خانواده با رضایت خودشان عمل کردند اما متاسفانه عمل با موفقیت انجام شد. نبود.

وی با اشاره به اینکه سعید راد حدود 10 ماه است که در بیمارستان بستری است، گفت: پدرم هم اکنون تحت نظر پزشک است. یکی او در کلینیک های تهران تحت درمان است اما دو ماه است که روند درمان خوب پیش نمی رود و حالش بهتر نشده است.

نگاه راد از عموم مردم و دوستداران سعید راد خواست برای سلامتی این بازیگر دعا کنند و گفت: در این مدت هواداران، سینماگران و سالن های سینما وضعیت پزشکی او را زیر نظر داشتند و از همه دوستان کمال تشکر را دارم. بنا به خواست او و خانواده اش تا کنون هیچ خبری یا عکسی از سعید راد منتشر نشده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا