معرفی سریال Presumed Innocent

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: Presumed Innocent

سال انتشار: 2024

ژانر: جنایی، درام

کشور سازنده: آمریکا

کارگردان: David E. Kelley

امتیاز (imdb): 7.5

بازیگران:

Renate Reinsvé
روث نگا
پیتر سارسگارد
جیک جیلنهال

معرفی سریال Presumed Innocent

خلاصه سریال

Presumed Innocent یک مینی سریال تریلر قانونی آمریکایی است که توسط دیوید ای ساخته شده است. سریال The Presumed Innocent بر اساس رمانی به همین نام اثر اسکات تورو در سال 1987 ساخته شده است یکی یکی از کارمندان دادستانی شیکاگو در میان مظنونان است، هرج و مرج در دادسرا به راه می افتد…

معرفی سریال Presumed Innocent

در مورد سریال

سریال Presunto Inocente یک مینی سریال هشت قسمتی در ژانر پلیسی، قضایی و تعلیقی است که تاکنون چهار قسمت آن منتشر شده است. فضای کلی سریال به عناصری چون دادگاه، قاتل، وکیل و معمایی می پردازد. داستان سریال درباره شخصیتی به نام Rusty با بازی جیک جیلنهال است که یکی او کارمند دفتر دادستانی ناحیه شیکاگو است. یک همکار به نام کارولین به قتل می رسد. تاریخ در آنجا می پیچد و گره می زند. یکی مظنونان این پرونده به قتل رسیده اند.

این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته اسکات تورو است که در سال 1987 منتشر شد. جالب اینجاست که در سال 1990 بر اساس این داستان فیلمی ساخته شده است و در واقع سریال فرضی بی گناه اولین فیلم نیست. اقتباسی از این رمان

درگیری در داستان اگرچه در دنیای سینما و سریال تازگی ندارد، اما همچنان می تواند مخاطب را هیجان زده کند. که یکی یکی از اعضای دادسرا که کارش متهم کردن و تبرئه دیگران است، اکنون در مقام اتهام قرار دارد و باید از این اتهام بزرگ نجات یابد.

داستان ریتم بسیار خوبی دارد. به این معنا که به ندرت موقعیتی پیش می آید که بیننده دچار سردرگمی شود. داستان جایگاه کمی دارد و مخاطب آنچنان منتظر درگیری و اتفاق جالب نمی ماند و نیاز به چرخش در داستان به سرعت ارضا می شود.

یکی یکی دیگر از ویژگی های داستانی این مجموعه طراحی سوالات جذاب است. از آنجایی که ژانر سریال جنایی و دادگاهی است باید بتواند سوالاتی را در ذهن بیننده ایجاد کند و بیننده ناخودآگاه در ذهن خود به این سوالات پاسخ می دهد و منتظر پاسخ اصلی می ماند. سریال Presumed Innocent به خوبی از عهده این وظیفه برآمد و این یعنی آشنایی با سازنده اثر ژانر جنایی – قضایی. البته حضور وکلا و دادستان در روند ساخت سریال تاثیری در انسجام داستان ندارد.

این سریال علاوه بر چالش های دادگاهی هیجان انگیز، چالش های عاطفی و خانوادگی دارد که به چندوجهی بودن شخصیت اصلی و همچنین تنوع روایت کمک زیادی می کند.

معرفی سریال Presumed Innocent

چند دلیل کوتاه برای تماشای این سریال:

  • سرعت سریع داستان.
  • یک روایت قضایی هیجان انگیز
  • سوالات مهمی را برای بیننده بپرسید.
  • اهمیت شخصیت قربانی.
  • حضور جیک جیلنهال در نقش اصلی

آخرین کلمه

مینی سریال Presunto Inocente که این روزها از پلتفرم +Apple TV پخش می شود با کسب رتبه های نسبتا خوبی توانسته رضایت مخاطبان خود را جلب کند. تماشای این سریال برای طرفداران ژانر جنایی و قضایی و همچنین طرفداران اجرای جیک جیلنهال می تواند سرگرم کننده باشد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما