اخبار روز سینما

فیلم Twisters با افتتاحیه فوق‌العاده‌ای روبرو شد

فیلم Twisters با قدرت در حال رسیدن به یکی از پنج افتتاحیه برتر داخلی سال است. این دنباله با فروش 32.2 میلیون دلاری از 4151 مکان در روز جمعه، فراتر از پیش‌بینی‌ها ظاهر شد.

پیش‌بینی‌ها برای آخر هفته‌ی افتتاحیه‌ی این فیلم هیجان‌انگیز، اکنون به 74 میلیون دلار رسیده است که بسیار بالاتر از تخمین‌های ابتدایی صنعت برای 50 تا 55 میلیون دلار در اوایل این هفته بود.

این رقم فیلم گردبادها را در رقابت با انیمیشن من نفرت‌انگیز 4 (با فروش 75 میلیون دلار) از کمپانی یونیورسال برای کسب عنوان چهارمین افتتاحیه برتر سه روزه‌ی سال قرار می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Twisters با افتتاحیه فوق‌العاده‌ای روبرو شد

سه افتتاحیه برتر آمریکای شمالی در سال جاری متعلق به فیلم‌های درون و بیرون 2 (154 میلیون دلار)، تلماسه: قسمت دوم (82 میلیون دلار) و گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید (80 میلیون دلار) است.

این فروش، جایگاه خوبی برای گردبادها، فیلمی که توسط کمپانی امبلین تولید شده و برادران وارنر توزیع بین‌المللی آن را بر عهده دارد،  به‌شمار می‌آید. فیلم اصلی گردبادها با بازی «بیل پاکستون» و «هلن هانت»، در زمان خود یک اثر برجسته در زمینه‌ی جلوه‌های ویژه و یک موفقیت بزرگ در گیشه به‌شمار می‌رفت و به دومین فیلم پرفروش سال 1996 تبدیل شد و همچنان به عنوان یکی از فیلم‌های محبوب تلویزیون کابلی باقی مانده است.

این فیلم با کارگردانی «لی ایزاک چانگ»، و با حضور بازیگران جدیدی همچون «گلن پاول»، «دیزی ادگار جونز» و «آنتونی راموس»، امیدوار است تا موفقیت تجاری فیلم قبلی را تکرار  و بودجه‌ی سنگین تولید 155 میلیون دلاری خود را توجیه کند.

فیلم Twisters

عملکرد قوی در آخر هفته‌ی افتتاحیه، شروع خوبی برای این فیلم بود. حالا همه منتظر هستند تا ببینند که Twisters با اکران فیلم ددپول و ولورین از مارول، در آخر هفته‌ی آینده چگونه دوام می‌آورد. نقدهای مثبت و اشتیاق قابل توجه بینندگان سینما، باعث ایجاد هیجان خوبی برای دنباله‌ی فیلم گردبادها شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فروش فوق‌العاده این فیلم چیست؟ آیا می‌تواند در دومین هفته فروش هم دوام بیاورد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا