اخبار ارز دیجیتال

رشد ۷۰ درصدی قیمت آلفیوم طی ۲۴ ساعت! آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

طی ماه‌های گذشته، بیشترین بازده‌ها متعلق به میم‌کوین‌ها بوده است و پروژه‌های کاربردی کمتری در این زمینه درخشان ظاهر شده‌اند. با این حال، اخیراً پروژه آلفیوم (ALPH) عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشته است.

قیمت توکن آلفیوم طی ۲۴ ساعت گذشته با جهشی ۷۰.۵ درصدی به ۱.۹۱ دلار افزایش یافته و ارزش بازار آن به بالای ۱۶۰ میلیون دلار بازگشته است.

به گزارش رمز ارز نیوز، آلفیوم در ماه فوریه سقف تاریخی ۳.۸ دلار را به ثبت رساند اما پس از آن دچار یک روند نزولی طولانی‌مدت‌ شد که به نظر می‌رسد در حال حاضر به اتمام رسیده است.

آلفیوم (ALPH) یک بلاکچین لایه یک است که به منظور رفع محدودیت‌های بلاکچین‌های سنتی، مانند مقیاس‌پذیری، امنیت، تمرکززدایی و بهره‌وری انرژی، طراحی شده است.

این بلاکچین از الگوریتم خاصی استفاده می‌کند که امکان پردازش موازی تراکنش‌ها را فراهم می‌آورد و سرعت شبکه را تا ۱۰ هزار تراکنش در ثانیه (TPS) افزایش می‌دهد.

همچنین از یک مکانیسم اجماع منحصربه‌فرد به نام اثبات کار کمتر (PoLW) بهره می‌برد که مصرف انرژی را در مقایسه با الگوریتم‌های سنتی اثبات کار (PoW) کاهش می‌دهد. آلفیوم همچنین بازار ان‌اف‌تی (NFT) مختص خود به نام ددرر (DEADRARE) را دارد.

مدیر ارشد برند پلتفرم کپیتان‌آلتکوین، آلفیوم را کاسپای (KAS) بعدی نامیده است. به اعتقاد وی، علی‌رغم رشد بیش از ۷۰ درصدی، صعود قیمت ادامه‌دار خواهد بود. بسیاری دیگر از معامله‌گران و تحلیلگران نیز در این زمینه با او هم‌نظر هستند.

جهت یاد‌آوری باید متذکر شد که ارزش بازار کاسپا حدود ۴ میلیارد دلار و ارزش بازار آلفیوم تنها ۱۵۰ میلیون دلار است. این ارقام عمق دیدگاه مثبت تحلیلگران به رشد آلفیوم را به خوبی نشان می‌دهد.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا