اخبار روز سینما

تاریخ انتشار سریال Senna مشخص شد

تاریخ انتشار سریال Senna یک مجموعه کوتاه هیجان انگیز در مورد یک راننده حرفه‌ای مسابفات اتومبیل‌رانی از پلتفرم «نتفلیکس»، مشخص شد.

Senna، یک مینی‌سریال درباره راننده مسابقه افسانه‌ای، «آیرتون سنا»، در ماه نوامبر از «نتفلیکس» به نمایش درمی‌آید. این مجموعه شش قسمتی، اولین سریال داستانی درباره‌ی این نماد برزیلی مسابقات اتومبیل‌رانی است و در روز جمعه، 9 نوامبر 2024 (19 آبان 1403) اکران می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار سریال Senna

طبق گفته‌ی «نتفلیکس»، سریال Senna داستان، مسیرِ پیروزی‌ها، ناامیدی‌ها، شادی‌ها و غم‌های «آیرتون» را دنبال می‌کند و شخصیت و روابط شخصی او را به تصویر می‌کشد.

سریال سنا دوران حرفه‌ای این راننده را از سال‌های کارتینگ تا رقابت در فرمول فورد در انگلستان و سپس حادثه غم‌انگیز ایمولا در ایتالیا، طی گرندپری سن مارینو در سال 1994 روایت می‌کند.

سریال جدید «نتفلیکس» حضور شخصیت‌های مهمی از زندگی «سنا» مانند «آلن پروست» با بازی «مت مِلا»، «گالوائو بونو» با بازی «گابریل لوچارد» و «ژوژا» با بازی «پاملا تامِ» به تصویر می‌کشد. پس از رونمایی از تیزر این سریال در آوریل 2024، نتفلیکس پوستر اصلی سریال را با حضور «گابریل لئونه» در نقش اصلی و با کلاه ایمنی سبز و زرد که نشان تجاری «سنا» بود، منتشر کرد.

فیلم Senna

بازیگران این مینی‌سریال همچنین شامل «آلیس وگمان» در نقش «لیلیان» (همسر اول آیرتون)، «کامیلا ماردیلا» در نقش «ویویان سنا» (خواهر او)، «کریستین مالهیروس» در نقش «مائورینیو» (دوست راننده)، «هوگو بونمر» (نلسون پیکِت)، «جولیا فوتی» (آدریان گالیستئو)، «کازو هیرو مورویاما» (سویچیرو هوندا)، «مارکو ریکا» در نقش «میلتون» (پدر آیرتون) و چند نفر دیگر می‌شود.

«وینسنت آمرِیم» کارگردان و سرپرست نویسندگان فیلم سنا است. «جولیا رِزنده» نیز کارگردانی این سریال را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جدید نتفلیکس چیست؟ آیا شما از طرفداران فیلم های هیجان انگیز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا