بیوگرافی آدام درایور / از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام کامل: آدام داگلاس درایور

متولد: 19 نوامبر 1983 در سن دیگو، کالیفرنیا

حرفه: بازیگر

سال فعالیت: 1388 تاکنون

همسر: جوآن تاکر

تعداد فرزندان: 1

زندگینامه

آدام داگلاس درایور در 19 نوامبر 1983 در سن دیگو، کالیفرنیا به دنیا آمد. نانسی رایتمادر آدم حقوقدان بود و جوئل داگلاس درایورپدر آدام که اجدادش ریشه هلندی، آلمانی، ایرلندی و انگلیسی داشتند و او یک کشیش بود. والدین آدام در دوران کودکی او از هم جدا شدند و مادرش پس از جدایی دوباره ازدواج کرد، این بار با یکی از اعضای کلیسای پروتستان. آدام در هفت سالگی به همراه مادر و خواهر بزرگترش به میشاواکا، ایندیانا نقل مکان کرد و در سال 2001 از دبیرستان میشاواکا فارغ التحصیل شد.

بیوگرافی آدام درایور در مسیر بزرگان - گیمفا

چندین سال بعد، آدام در مصاحبه ای با مجله M، شخصیت دوران کودکی خود را به عنوان عضوی بی دست و پا در خانواده توصیف کرد و همیشه کارهای عجیب و غریب انجام می داد، از بالا رفتن از برج های رادیویی گرفته تا آتش زدن هر چیزی که به دستش می رسید، و البته، به علاوه. جالب ترین چیز این است که او با الهام از فیلم معروف Fight Club با دوستانش یک باشگاه بوکس تاسیس کرد. دیوید فیشتر در سال 1999 روی پرده رفت و آدام در آن زمان 16 سال داشت. آدام درایور در کنار بازیگرانی مانند خواکین فینیکس برای این فیلم شوخیلئوناردو دی کاپریو و آنتونیو باندراس نامزد دریافت این جایزه شدند اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد اسکار 2020 است.

بیوگرافی آدام درایور در مسیر بزرگان - گیمفا

وارد نیروی دریایی شوید و جناغ خود را بشکنید

پس از حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001، آدام درایور تصمیم می گیرد به نیروی دریایی بپیوندد. البته او علاقه مند به ثبت نام در مؤسسه هنری جولیارد در نیویورک بود که موفق شد، اما از سوی این موسسه رد شد و سپس دو سال و هشت ماه را در نیروی دریایی گذراند. مدت حضور ایشان در نیروی دریایی کمتر از سه سال بود و به دلیل شکستگی سینه در اثر سقوط از دوچرخه کوهستان و مشکلات پزشکی که پس از این حادثه پیش آمد، افتخارآمیز از نیروی دریایی فارغ التحصیل شد و این تصمیم کاملا تاثیرگذار بود. در آینده اش آدام این بار در دانشگاه ایندیاناپولیس ثبت نام کرد و با وجود قبولی در این دانشگاه، یک سال بعد دوباره در موسسه هنر جولیارد ثبت نام کرد که این بار رد نشد و نتیجه پشتکار و پشتکار خود را گرفت. راننده آن زمان را به یاد می آورد که هم تیمی هایش او را قلدر خطاب می کردند و او شخصیت بسیار ناپایداری دارد. در مجموع با توجه به مدتی که در نیروی دریایی سپری کرده بود، عادت به آن محیط برایش سخت بود و همراهانش چندان او را دوست نداشتند.

بیوگرافی آدام درایور در مسیر بزرگان - گیمفا

ازدواج

در همان زمان به عضویت انجمنی به نام «گروه 38» و در همان انجمن هنری با جوآن تاکر آنها با هم آشنا شدند و این آشنایی به ازدواج ختم شد. آدام درایور و جوآن تاکر بعداً مؤسسه Arts in Armed Forces را افتتاح کردند که نمایش‌های مختلفی را بدون هیچ هزینه‌ای برای ارتش ارائه می‌دهد.

بیوگرافی آدام درایور در مسیر بزرگان - گیمفا

شروع اجرا و اوج.

آدام درایور پس از فارغ التحصیلی از موسسه هنری جولیارد، اولین نقش خود را در سریال کمدی-درام The Unusuals در سال 2009 دریافت کرد. نوح هاولی کمی بعد در سریال قانون و نظم در نقش رابی ویکری بازی کرد. دیک ولف او بازتاب آنلاین شد و به عنوان اولین پروژه حرفه ای خود تنها در یک نقش در این سریال بازی کرد.

بیوگرافی آدام درایور در مسیر بزرگان - گیمفا

2019 می تواند باشد اوج کار آدام درایور. و در چهار فیلم «گزارش»، «مردگان نمی میرند»، «داستان ازدواج» و «جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر» بازی کرد.

آدام درایور از آن دست بازیگرانی است که اصلا علاقه ای به دیدن آثار او ندارد و در مصاحبه های مختلف اعلام کرده است که حتی شنیدن صدای او در فیلم ها و سریال ها نیز غیر قابل تحمل خواهد بود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما