سرگرمی

ماجرای مردی که خوابید و در دریا گم شد!+ تصاویر

بازتاب آنلاین، مرد 58 ساله ای که روی یک لوله شنای پلاستیکی و رنگارنگ در نزدیکی ساحل در بندر “نیو تایپه” به خواب رفته بود، وقتی از خواب بیدار شد، خود را در چند کیلومتری ساحل و در وسط دریا

چندی پیش، ماهیگیران یک قایق ماهیگیری که به سمت بندر نیوتایپه حرکت می کرد، شاهد اتفاق عجیبی در دل دریا بودند و وقتی به آن نزدیک شدند، مردی را روی لوله شنا – که بیشتر شبیه تیوپ بچه ها بود – دیدند.

ماجرای مردی که خوابید و در دریا گم شد!+ تصاویر

ماجرای مردی که خوابید و در دریا گم شد!+ تصاویر

ماجرای مردی که خوابید و در دریا گم شد!+ تصاویر

آنها ابتدا حلقه نجات را به سمت مرد پرتاب کردند و او را به سمت قایق کشیدند. مرد ضعیف و به شدت کم آبی بود.

پس از دادن آب فراوان به مرد، ماهیگیران به سمت ساحل حرکت کردند، اما قبل از آن با اورژانس ساحلی تماس گرفتند و موضوع را گزارش کردند.

وقتی قایق به ساحل رسید، مرد سریعاً به بیمارستان منتقل شد.

مرد محبوس شده در دریا به نام “هونگ نان” به امدادگران خود گفت که پس از یک روز کاری سخت با لوله شنا به ساحل بندر آمده تا استراحت کند اما به دلیل خستگی به خواب عمیقی فرو رفته است. و چون بیدار شد خود را در میان دریا دید. دریا را می بیند.

«هونگ نان» 19 ساعت در دریا سرگردان بوده تا سرانجام با کمک ماهیگیران نجات پیدا می کند. خوشبختانه چند ساعت بیشتر در بیمارستان نماند چون تناسب اندام داشت و تنها ماند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا