اخبار روز

وام با ضمانت حقوق بگیرید

وام | بیت اله سهتر، مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان گفت: در دولت سیزدهم 300 میلیارد تومان به مستمری بگیران این صندوق پرداخت شد.

وی در خصوص میزان وام پرداختی صندوق تامین اجتماعی به روستاییان، عشایر و کشاورزان گفت: وام های این صندوق از 5 تا 15 میلیون تومان است و به مستمری بگیران این صندوق پرداخت می شود.

این موسسه ادامه داد: پرداخت وام ها به گونه ای است که بازپرداخت آن از طریق مستمری وام گیرندگان امکان پذیر است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان گفت: وام هایی که در نظر داریم 5، 10 و 15 میلیون تومان است. البته از آنجایی که حقوق بازنشستگان متفاوت است، بر اساس حقوق بازنشستگی پرداخت می شود.

وی در خصوص اقساط این وام ها گفت: وام های خوبی هستند که بازپرداخت آنها 36 ماهه است.

وی در پاسخ به این سوال که میزان وام های پرداختی در دولت سیزدهم نسبت به دولت قبل چقدر تغییر کرده است؟ وی گفت: میزان پرداخت این وام ها در دولت سیزدهم نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است.

وام مسکن مهر تا 300 میلیون تومان

وام فوری (محدود 300 میلیون تومان)

*بدون کسر از حقوق*

*براساس اسناد کاری*

*بدون نیاز به سپرده*

* ظرف 15 روز

* حتی به شکل صلیب

*بدون نیاز به بررسی

*فقط با سفته*

بازپرداخت 24 ماهه

{وام از بانک قرض الحسنه مهریران} وثیقه {150 میلیون}

وام 60 میلیونی بدون گواهی اشتغال به کار با چک

با بازپرداخت 24 ماهه و 36 ماهه

پرداخت وام از 30 تا 200 میلیون برای همه

در طرح صبا، بانک کارآفرین برای تعمیر و نوسازی املاک، خرید کالاهای بادوام مصرفی و خدمات تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات ارائه می کند.

به گزارش کماپرس، این طرح برای اشخاص حقیقی است، اما کارکنان شرکت ها و سازمان های طرف قرارداد بانک کارآفرین نیز می توانند از این طرح اعتباری در قالب شرایط ویژه استفاده کنند. به متقاضیان فرصت خرید کالا به مبلغ 30، 70، 100 و 200 میلیون تومان ارائه می شود.

مدت بازپرداخت وام های بالای 30 میلیون تومان 36 ماه و تسهیلات بالای 70 میلیون تومان 48 ماه است. برای وام های 100 و 200 میلیون تومانی این مدت 60 ماه تعیین شده است.

تسهیلات طرح مذکور در قالب قرارداد مرابحه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. برای اعطای این وام، حساب افراد اعتبارسنجی شده و سابقه مالی وی تایید می شود. برای واجد شرایط بودن برای دریافت وام، متقاضی باید مدارک و ضمانت های مورد قبول بانک را ارائه دهد.

وام 50 میلیونی با سود 4 درصد

معاون امور داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: مبلغ در نظر گرفته شده برای بیماران بی بضاعت تسهیلات حداکثر 50 میلیون تومان با نرخ سود 4 درصد در سال است که با سود به این متقاضیان تعلق می گیرد. نرخ 4 درصد دوره بازپرداخت تا 5 سال.

غلامرضا دوستی در نشست همفکری ارائه خدمات به بیماران نیازمند و در نظر گرفتن راهکارهای مناسب برای اعطای وام به بیماران خاص و صعب العلاج، گفت: با توجه به افزایش هزینه های درمان، بخشی از مشکلات بیماران بی بضاعت مبتلا به بیماری های خاص حل شود. و همچنین رسالت و مأموریت جمعیت هلال احمر در کاهش آلام انسانی در جامعه و افزایش اثربخشی خدمات حمایتی از بیماران با پیگیری های انجام شده توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، بانکی تسهیلات به این بیماران نیازمند پرداخت می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، وی افزود: از آنجایی که این وام به صورت جداگانه به استان ها پرداخت می شود، این جلسه با هدف انعکاس مشترک ارائه خدمات به بیماران نیازمند و بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای تسهیلات در آنجا برگزار می شود. به طور ویژه برای بیماران فقیر و ماهر سازماندهی شد تا بیماران نیازمند بیشتری بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

دوستی با بیان اینکه بیمارانی که نیاز به استفاده از این تسهیلات دارند می توانند برای استفاده از این تسهیلات مدارک خود را به شعب هلال احمر استان ها ارائه کنند، افزود: مبلغ این تسهیلات حداکثر 50 میلیون تومان با نرخ سود 4 درصد در سال است. به این متقاضیان با دوره بازپرداخت حداکثر 5 سال تعلق می گیرد.

وی به مدارک مورد نیاز برای ورود به این مرکز اشاره کرد و گفت: بیماران نیازمند باید صورتحساب دارویی خود را مهر دریافت کنند. مهر قبض داروخانه یا بیمارستان را بر اساس هزینه های درمانی لازم پرداخت شده توسط متقاضی به همراه خلاصه پرونده بیمارستان ارائه دهید.

این مسئول گفت: پس از ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده توسط متقاضیان، مراحل پشتیبانی و برنامه ریزی در کمیته اعتباری مربوطه انجام و افراد واجد شرایط به بانک عملیاتی معرفی خواهند شد.

معاون داوطلبان هلال احمر استان در خاتمه گفت: متقاضیان ثبت نام در سامانه سخا و داوطلبان، نجاتگران و جوانان داوطلب هلال احمر این استان و خانواده های محترم آنان که نیازمند مراقبت و درمان هستند. هزینه ها در راس این طرح قرار دارند.

وام فوری از بانک ملت به مبلغ 200 میلیون تومان + مبلغ اقساط

سامانه ترانس بانک ملت طرحی برای اعطای وام فوری به مشتریان خود ارائه کرده است و مشتریان بانک ملت می توانند در غیاب خود و بدون نیاز به مراجعه به شعبه تا سقف 200 میلیون تومان وام بگیرند.

متقاضیان برای دریافت این وام ابتدا باید در بانک ملت سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند که تا زمان بازپرداخت کامل وام مسدود می شود.

این وام با شرایط توقف سپرده، ضامن رسمی و اعتبار تجاری با نرخ سود 23 درصد ارائه می شود و لازم است وام گیرنده یکی از مشتریان این بانک بوده و فاقد بدهی یا وام معوق باشد.

ضمناً این بانک مشمول افرادی که در گذشته چک های نقدی دریافت کرده اند نمی شود. ضمناً برای برخی از امکانات این سامانه نیاز به ایجاد حساب جاری یا داشتن سپرده بلندمدت است.

حداکثر مدت بازپرداخت وام 60 ماهه و هر قسط وام 200 میلیون تومانی تقریباً پنج میلیون و 640 هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی مشتری 138 میلیون و 200 هزار تومان و کل مبلغ وام و سود 338 میلیون و 300 هزار تومان است. همچنین هزینه اضافی این وام با احتساب تسلیم و اعتبار 30000 تومان می باشد.

جزئیات نحوه دریافت وام کم بهره بدون ضامن

وام فوری نوعی وام است که به سرعت و بدون نیاز به مدارک و مراحل طولانی به افراد اعطا می شود. برای جزئیات بیشتر دنبال کنید

جزئیات نحوه دریافت وام کم بهره بدون ضامن

وام فوری نوعی تسهیلات است که به سرعت و بدون نیاز به هیچ سند یا فرآیند طولانی به افراد اعطا می شود.

وام بلند مدتی که نباید از دست بدهید! تا سقف 200 میلیون تومان بدون پیش پرداخت یا پیش پرداخت وام بگیرید

درخواست وام

معمولاً با شرایط ساده‌تر و فرآیندی سریع‌تر از وام‌های سنتی ارائه می‌شود و به مردم اجازه می‌دهد تا به سرعت به مقدار مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. البته باید توجه داشت که شرایط و نرخ سود این نوع وام ها معمولا متفاوت و بالاتر از وام های معمولی است.

وام مسکن افزایش یافت

قبل از درخواست، حتما شرایط و پیشنهادات مختلف را با دقت مقایسه کنید و تصمیم خود را با دقت بگیرید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا