اخبار روز سینما

تاروت خوانی روزانه / تاروت خوانی فردا پنجشنبه 28 تیر 1403 را بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین فورچون تاروت، شما می توانید همراه با نام و پیام هر کارت، راهنمایی و الهام معنوی خاصی برای زندگی خود دریافت کنید. این فال جامع و دقیق به شما کمک می کند تا با چشم اندازی الهام بخش به آینده خود نگاه کنید.

فروردین

کارت: کارت “قدرت”.

ترجمه:

فروردینی عزیز، کارت «قدرت» به شما یادآوری می کند که قدرت زیادی برای غلبه بر مشکلات دارید. امروز این کارت به شما توصیه می کند که با اعتماد به نفس و اراده قوی به چالش ها پاسخ دهید. شما می توانید با تمرکز بر نقاط قوت خود به موفقیت های بزرگی دست یابید.

اردیبهشت ماه

کارت: کارت «امپراطور».

ترجمه:

در ماه آوریل، کارت “امپراتور” نشان دهنده نظم، قدرت و ساختار است. این کارت به شما می گوید که باید سعی کنید نظم و ساختار را در زندگی خود ایجاد کنید. با استفاده از قدرت و اراده خود می توانید به اهداف بلند مدت خود برسید و به موقعیت های مهمی در زندگی برسید.

خرداد

کارت: کارت “عاشقان”.

ترجمه:

خردادی عزیز، کارت «عاشقان» نماد تصمیم گیری و پیوندهای عاطفی است. امروز این کارت به شما می گوید که باید با دقت تصمیم بگیرید و به روابط عاطفی خود توجه بیشتری داشته باشید. شما می توانید با انتخاب درست و توجه به نیازهای خود و دیگران به هماهنگی و تعادل در زندگی دست یابید.

تیر

کارت: کارت “ماه”.

ترجمه:

کارت ماه جولای ماهی ها نشان دهنده احساسات عمیق و اسرار پنهان است. این کارت به شما می گوید که باید به احساسات درونی خود توجه کنید و حقایق پنهان را کشف کنید. با اعتماد به غرایز و پذیرش احساسات خود می توانید به آرامش و آگاهی بیشتری دست یابید.

مرداد

کارت: کارت “خورشید”.

ترجمه:

مردادی عزیز، کارت «خورشید» نماد شادی، موفقیت و درخشندگی است. این کارت به شما می گوید روزهای خوبی در انتظار شماست و موفقیت های زیادی در انتظار شماست. با امید و اطمینان به جلو حرکت کنید و از لحظات شادی و موفقیت لذت ببرید.

شهریور

کارت: کارت «زواهد».

ترجمه:

به گزارش شهریوری ها، کارت «پارسایی» حکایت از خرد و درون نگری دارد. این کارت به شما می گوید که باید زمانی را برای تفکر و شناخت خود اختصاص دهید. شما می توانید با گوش دادن به صدای درونی خود و جستجوی پاسخ در درون خود به آرامش و وضوح بیشتری برسید.

مهر

کارت: کارت «عدالت».

ترجمه:

مهری های عزیز، کارت «عدالت» نماد تعادل، عدالت و حقیقت است. این کارت به شما می گوید که باید به دنبال تعادل و عدالت در زندگی خود باشید. با تصمیم گیری منصفانه و توجه به واقعیت ها می توانید به هماهنگی و عدالت در زندگی دست یابید.

آبان

کارت: کارت “مرگ”.

ترجمه:

به گفته آبانی ها، کارت «مرگ» نشان دهنده پایان یک دوران و آغاز دورانی جدید است. این کارت به شما می گوید که باید با گذشته خداحافظی کنید و از پیشرفت های جدید استقبال کنید. پایان های قدیمی می تواند به فرصت های جدیدی منجر شود که شما را به رشد و تکامل سوق می دهد.

آذر

کارت: کارت “موازنه”.

ترجمه:

آزربایجانی های عزیز، کارت «اتدال» نماد تعادل، صبر و هماهنگی است. این کارت به شما می گوید که باید به دنبال تعادل و هماهنگی در زندگی خود باشید. با صبور بودن و توجه به نیازهای خود و دیگران می توانید به آرامش و رضایت بیشتری دست یابید.

دی

کارت: کارت “شیطان”.

ترجمه:

دی حوت، کارت «شیطان» اعتیادها و موانع درونی را نشان می دهد. این کارت به شما می گوید که باید به اعتیادها و موانعی که شما را محدود می کند توجه کنید و به دنبال راه هایی برای رهایی از آنها باشید. با شناخت این موانع و رهایی از آنها می توانید به آزادی و رشد برسید.

بهمن

کارت: کارت “ستاره”.

ترجمه:

بهمنیان عزیز، کارت «ستاره» نماد امید، الهام و شفا است. این کارت به شما می گوید که باید به امید و الهام درون خود اعتماد کنید. با پیروی از این امیدها و الهامات می توانید به شفا و رشد معنوی دست یابید و به آینده ای روشن تر نگاه کنید.

اسفند

کارت: کارت “جهانی”.

ترجمه:

اسفندیس، کارت «جهان» نشان دهنده پیشرفت، موفقیت و تکمیل یک دوران است. این کارت به شما می گوید که به مرحله مهمی از زندگی خود نزدیک می شوید. با پذیرش و تکمیل این مرحله می توانید به موفقیت های بزرگتری دست پیدا کنید و به رشد و پیشرفت بیشتری دست یابید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا