اخبار روز سینما

واکنش وزیر ارشاد به مسائل مربوط به برخی انتصابات در این وزارتخانه: 70،80 درصد بحث هایی که مطرح شد کذب محض بود.

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به برخی تغییرات در وزارت ارشاد و برخی انتصابات خانوادگی، گفت: انتصاب جدیدی خارج از رویه در وزارت ارشاد انجام نشده است. 70،80 درصد بحث هایی که مطرح شد کذب محض بود.

محمدمهدی اسماعیلی پس از جلسه شورای دولت در جمع خبرنگاران درباره برخی تغییرات در وزارت ارشاد و برخی انتصابات خانوادگی گفت: هیچ انتصاب جدیدی خارج از رویه در وزارت ارشاد انجام نشده است. نمی دانم چرا این بحث ها پیش آمد؟ من این را یکی از بداخلاقی های رسانه می دانم، 70-80 درصد بحث هایی که مطرح شد دروغ محض بود که دوستان ما توضیح دادند و اصولاً مواردی که مطرح کردند وجود نداشت.

وی افزود: مابقی موارد به این صورت بود که از ابتدای دولت رئیس مرکز حراست را داشتیم که چهره قابل اعتمادی در امنیت کشور است و دبیر شورای عالی را داریم. سازمان فرهنگی و ارتباطات که سالها مشاور جمهوری اسلامی بوده و یکی از بهترین مشاوران ما در خارج از کشور بوده، شاید با من نسبت داشته باشد، اما کارمند همان گروه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برخی از این سخنان غیراخلاقی، برخی دیگر سوء تفاهم و برخی دیگر دلیلی بر شوق پایان دولت است که چندان جدی نیست.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا